Monday, March 31, 2008

Raske ja ebameeldiv päev möödas

Patuasi, et veel üleval olen, aga mul oli vaja veel tööd teha ja siis kassi otsida ja juttu ka ajada. Ja ega ma siis magama ei saa minna, kui pole poole sõnagagi midagi üles tähendanud. :D

Tööl oli täna ebameeldiv päev, mul oli palju asju teha, aga suurem osa jäi tegemata, eks ma siis nüüd kodus lõpetasin.

Kõige raskem osa oli pärastlõunal, mul tuli klomp kurku ja pisarad tahtsid silma tükkida, aga minusse suhtuti mõistvalt. Tagasiside oli meeldiv ja me saime jutud räägitud, aga üht-teist ilmselt muutuma peab.
Loodetavasti sain ma selgeks teha, et ma ei taha olla vaenlaste leeris.
Eks näis, kuidas edasi.

Appi! Mul tuli meelde veel üks pakiline asi.... :(
Aga see jääb küll homset ootama, mina praegu enam midagi tegema ei hakka!.........

Muret teeb sõprade olukord. Ühel sõbral on päris kehvasti, hommikul oli suisa paha lugu, õhtuks siiski leebus ja arvas, et kes teab, milleks see halb asi hea oli.
Jah, ega me keegi ei tea. Ja alati on igal halval asjal oma hea külg ka. Ainult et see võib hiljem avalduda.
Mõtlen tema peale.

Teiste sõprade peale mõtlen ka. Ei ole kellelgi kerge, igal omad mured, kellel väiksemad, kellel suuremad. Tegelikult on igaühe mure tema enda jaoks suur. Kõik on suhteline.

Ma tahan, et kõigil läheks hästi. Mul endal sealjuures ka. :)

Trenni ma täna ei jõudnud, sest proov oli. Ja mulle ei meeldi, kui hakkabki olema nii.
Mulle sõidetakse lihtsalt julmalt sisse. Ehkki saan aru, et kõigil on oma aegu raske planeerida ja kõik on väga hõivatud. Aga ma ei tahaks ju ka iga kord oma trennist ilma jääda...

1 comment:

Anonymous said...

I want not concur on it. I assume nice post. Specially the title attracted me to read the sound story.