Sunday, March 30, 2008

Saapajaht

Reede õhtupoolik kujunes mul õudusunenäoks, kuna mu saapalukk läks katki!
See oli minu jaoks väga kole!!!

Ma ju räägin, et mul on hädasti uusi saapaid vaja!!! :)
Ja praegu oli vaja just punaseid saapaid!!! :D

Jumal tänatud, et transpordiküsimus oli lahendatud, muidu ma küll ei tea, mis ma oleksin teinud.
Igal juhul oli piisavalt jube isegi sadakond meetrit sellise saapaga traavida, ma tundsin end nii halvasti ja mul oli tunne, et kõik saavad aru, kui halvasti ma end tunnen.
Seda enam püüdsin pead uhkelt kuklasse ajada ja mitte välja teha kõõrdpilkudest, mis mu kentsakale välimusele olid suunatud. :)

Jumal tänatud, et mind siin keegi ei tundnud!!! :)

Ei jäänudki muud üle kui saapajahile minna.
Pole ju praegu erilist saapavalikut.
Olemasolev valik on küll allahinnatud, aga siiski kesine. Ja eriti punase saabaste osas! :S

No mingisugused ma siiski leidsin ja kaaslase kinnitusel olid need olemasolevaist parimad - ju ma siis pidin uskuma! ;)
Teinekord võiks saapalukk vähemalt õigel hooajal puruneda... :)

2 comments:

kukupai said...

Saabastest vaata ematehniku blogi, tema muide just punased saapad saigi :P

valgeseelik said...

Aitäh viitamast - lugesin ja kadestasin, aga rõõm ka, et vähemalt keegi ülisobivad saapad leidis praegusel saapavalikuvaesel ajal!!! :)
Kahju, et mina sinna õigesse kohta ei sattunud!! :)