Monday, March 3, 2008

Valu ja vaev

Eile hakkas valutama.
Juba hommikul andis tunda.
Päeval läksid valud hullemaks ja õhtul arvasin, et annan otsad.
Ma teadsin ju küll, et see pidi kohutav olema, aga ma polnud iial osanud arvata, et nii kohutav. Jumal küll, mul oli tunne, et ma suren.
Püüdsin küll vait olla, aga ei suutnud, kramplikust summutamisest tuli hoopis hull hääl, selle pärast sain pahandada, ma olevat hullem kui loom.
Oeh, no mida ma siis teha sain, kas tõesti ei ole nad ise midagi sellist läbi elanud?!
Ei, ma ei tahtnud enam kauem kannatada, aga valudel ei näinud lõppu tulevat.
Öö möödus kohutavates piinades, aina hullemaks läks.
Sain veel sõimata, et ma teistel magada ei lase. Jumal küll, kes siin magamisele sai mõelda??!!
Lõpuks tuli vaevaline tänane hommik. Meeletult külm ja meeletud valud.
Ei, siia ma suren, nüüd on küll lõpp!
Lõpuks ei olnud enam hoo ega hoobi vahet, valud ühes tükis, aina ja pidevalt.
Aga asjatundjad ainult jalutasid mööda ja ütlesid, et pole häda midagi.
Issand, milline kergendus, kui lõpuks abi saabus ja õigesse kohta viidi.
Viimased ponnistused, viimased vaevad - ja sealt ta tuli!
Täna kell 13.13 sündis mu esiklaps. :)

8 comments:

valgeseelik said...

Aitäh Sulle, kullake! Esiklapse sünd jääb rohkem meelde kui teised... vist... ehkki teised on ka meeles...:) Aga sellest on jah hea mitu aastat möödas... ;) Kuid ämmaemanda kurja pahandamist mäletan siiani. :D

Sulle aga hoian pöialt, et kõik kenasti läheks! :) Ühes küljest on hea, et nad Sul kiiresti sünnivad, pole pikka kannatamist, aga teisalt oleks muidugi kena õigeaegselt haiglasse jõuda...:)
Kalli ja head soovid!

valgeseelik said...

Ohoh, no Sa oled siis tõesti kiire!:) Aitäh viitamast, ma ei ole neid tõesti lugenud, aga nüüd tean, kust otsida:)

kukupai said...

Nooh, palju õnne, eks emale ole see päev ju mitmekordselt tähtis.
Mina oma lapsed olen küll üsna kergelt kätte saanud ja pole mul ämmaemandatele midagi ette heita, ka sellel kirutud nõukogude ajal oli väga toredaid tegijaid seal majas.
Huvitav veel, kas ongi laste sünniajad kõik nii lähestikku sul

valgeseelik said...

Aitäh õnnesoovide eest! Mul on kaks esimest nii lähestikku jah... Ma esimese sünnituse valude ajal tõotasin endale ja ämmmaemandale, et ma enam iialgi siia majja ei tule, aga vähem kui aasta pärast olin tagasi... :D:D:D
Aga eks mul neid jätkub järgnevatesse kuudesse kah... :)

joodikupoeg said...

Ei ta ütle, ma olen ka üritanud pinnida;) Salapärane naine....

valgeseelik said...

Tänan, tänan...:D:D:D Salapära on ju huvitav!;) Aga mul neid ikka on jah... Ei saa just öelda, et palju (ma ise oleksin tegelikult rohkem tahtnud... :D), aga minu arvates täiesti parajalt, nagu igas Eesti peres olla võiks... ;)

valgeseelik said...

Jaaaah... millegipärast ei taheta isegi mind nähes uskuda, et mul on rohkem kui 1 laps... :):):)

valgeseelik said...

Jaaaah... millegipärast ei taheta isegi mind nähes uskuda, et mul on rohkem kui 1 laps... :):):)