Friday, March 28, 2008

TAGASI !!!!

Lõpuks ometi olen ma tagasi!!!
Te ei kujuta ette, kuiväga olen seda oodanud!!!

Igatsesin kirjutada kõigist muljetest ja mõtetest, mind piinas, et ma ei saanud seda teha!!
Nüüd olen saanud arvutis mõned asjad üle vaadata, aga ega ma täna rohkemat kirja panna ei jõua, sest ma pole oma meest mitu päeva näinud ja lõppude lõpuks tahan ma nüüd natuke aega ka mehele pühendada! :)

Saabuv nädalavahetus leiab mind töölt, aga pärast seda kavatsen ma istuda arvutis ja muudkui kirjutada, kirjutada, kirjutada!
Sest muljed kobrutavad üle ääre ja ma tahan kõik kenasti kirja panna.

Noh, võib-olla mitte päris kõike... ;)

4 comments:

Bianka said...

Tere Valgeseelik! Leidsin sinu kommentaari oma vanast postitusest, mis ma delfist kaasa tõin. olin täiesti üllatunud, nii et tahan kohe teada, kuidas sa minuni jõudsid.
olin enda delfi blogi pannud blog.tr.ee nimekirja, aga siis ju sinu kommentaari veel polnud. oled ise minu loetavate blogide nimekirjas, aga kas sina ka seda tead?
niiöelda, et saada sotti, kuidas inf levib, anna aru!
muide, sinu blogi on mõnusalt emotsionaalne, aga nõu andma hakkan ehk kunagi hiljem

valgeseelik said...

Aitäh, kulla Algarv, kena komplimendi eest - et mõnusalt emotsionaalne blogi.:)
See on jah mu õnn ja õnnetus, et olen liiga emotsionaalne, see toob mulle kaela pahandusi ja liiga impulsiivset tegutsemist, nii et pärast ei jõua oma jamasid ära klaarida.:D:D:D
Aga paistab, et see on ka asi, mis lugejatele meeldib? :)
Kui vastata Sinu küsimusele, siis pean hakkama mõtlema, kuidas Sinu blogisse jõudsin... Jaaah, meelde tuli! Kuna olid käinud minu blogi lugemas, siis sealtkaudu juhtusingi lähemalt vaatama, kes on minu vastu huvi tundnud. Ja Su blogi huvitas mind, ei saa salata. :D
See oli mulle üllatus küll, kui nägin end Su loetavate blogide nimistus - aitäh, mulle on see alati suur au, kui näen, et keegi on mu püsilugeja.

Bianka said...

Olen siin blogspotis alles roheline, sellepärast uuringi, kuidas seosed tekivad. kas seda, et ma sinu blogi olen lugenud, näitas blogspot või blog.tr.ee. ma oma blogspoti blogi aadressi ei olnud sinna sisestanud veel, alguse asi. ei tea, kas piisab siis sellest, et ma blog.tr.ee märgi oma blogisse panin? loogiline oleks, et (kui see oli blog.tr.ee), annaks see algarvu vasteks delfi blogi aadressi. üks küsimus veel, kas sa nägid minu nime all kahte või ühte blogi? kas nii delfi kui blogspoti oma, kas oli blogspoti all omakorda 1 või 2 blogi?vabanda, et tüütan sind, aga seda infi ei saa ma kuidagi muidu kui teise kasutaja käest, kellega side on tekkinud. võib-olla saad sa seda uuesti üle vaadata, mis näitab.

valgeseelik said...

Minul näitas ainult seda blogi, delfi oma mitte. Ära muretse, küsi julgesti, kui ma vaid vastata oskan. :)
Eee, ma tegelikult ju ei tea, kas minu blogi olid Sina lugemas käinud või mõni teine Sinu blogi kaudu, aga blogikülastuste kaudu ma Sinu juurde jõudsin.