Saturday, March 22, 2008

Veel üks punapea??

Mulle meeldis L-i pea! Õigemini juuksevärv! See oli nii ilus punane, et kui ma tahaksin olla punapea, siis just sellist värvi juustega!

Ja see ilus leekivpunane pea ajas mulle hirmsa isu punase pea järele!
Ma tean, et juuksur laidab mul selle mõtte maha, aga ma tõesti jubedalt tahan proovida!

Minu arvates võiks punane pea mulle sobida. ;)

Kindlasti mitte niisugune oranžikas punane, nagu Kleer Maibaum reklaamib, see ei meeldi mulle ja see ei sobiks ka, aga selline särav ja silmapaistev punane pea - jumalik!!!

Nii et ei ole ime, kui ma selle triki ära teen.

Praegu tunnen, et vajan vaheldust, kohe niiväga vajan!!!

Kui ma ei saa muid muutusi oma elus teha, siis juustega saan ometi midagi ette võtta!!!

3 comments:

kukupai said...

Tahtmine kasvõi juuksevärvi vahetada annab tunnistust sellest, et vajadki muutusi. Ja muide, punapea on täitsa lahe olla. Eks juuksur oskab Sulle õiged hooldusvahendid ka soovitada, spetsiaalne värvikaitse šampoon ja balsam peavad olema.

Kristiina said...

Oh, tead, selle punase peaga on vahepeal ikka jama kah. Kõik mehed kipuvad ära armuma :PPP

valgeseelik said...

Ohhoooo!!! Kuulge, kallid naised, teie kommentaarid ajavad mind ikka päris kehkvele!!! :)
Kardan küll, et varsti on maailms üks punapea rohkem!!! :D:D:D Ja kui ma ära tüdinen (armunud meestest muidugi!!! :D), siis võin ju jälle blondiiniks hakata! :D Õigemini kirjupeaks!:D