Saturday, March 15, 2008

Tütrega Suures Linnas

Täna käisime tütrega Suures Linnas.
Shoppasime. Aga ega temaga ei saa ju mina üldse shopata, sest kogu aur läheb tema tarbeks.
Kui mina tahan midagi proovida või vaatama jään, siis ta ütleb kohe: "Kui sa proovima tahad hakata, siis see on väga kole ja ei sobi Sulle kohe üldse! ":D:D:D Lootusetu!!:D
Nii saimegi osta ainult temale vajalikke riideid ja jalanõusid. :) Siis oli tal aega küll. :D

Lõpuks läks meil kõht tühjaks ja otsustasime sööma minna. Minul oli pealegi vaja ju veel proovi minna, ma poleks tühja kõhuga küll seal vastu pidanud.

Tegin ettepaneku minna kuhugi mujale kui McDonalds'isse. :)
Tütar oli heameelega nõus.
Kutsusin meest ka (lubasin ise maksta!!!), aga ta oli just söömas käinud (ilma meieta??!!!), muidu oleks mulle väga meeldinud minna koos kolmekesi tähistama lapse head tunnistust (klassi parim!!! :D) - ehkki mees ja tütar ütlesid, et kui mina oleksin hoolsamalt käsitööd teinud, oleks lapse tunnistusel ainult üks neli olnud, mitte kaks nelja!!! :D:D:D

Jäi ikka nii, et läksime kahekesi.
Ja mulle meeldib temaga koos käia, meil on paljust rääkida ja sellised koosolemised on mulle väga meeltmööda. Paistab, et temale ka!:)
Pärast tänasime vastastikku teineteist.:)

Siis saatsin lapse bussile ja ise läksin proovi.

2 comments:

kukupai said...

Mina just saan mõlema tütrega shopatud, nemad sunnivad mind ostma moekamaid asju kui ma ehk ise ostaksin. Ja proovida ja vaadata - seda nad lausa naudivad, ilma proovimata ei lastagi mul midagi osta, vaatavad kohe igast kandist üle. Loomulikult ostavad nad siis endale ka midagi, kui sobivat leiavad.

valgeseelik said...

Jaaah, no eks mu oma tütred on kah mulle stilistide eest, mõne asja puhul kirtsutavad nina, teise puhul kiidavad.
Aga reeglina käin üksi endale midagi ostmas, sest ese peab minu seljas mulle endale väga meeldima ja ma pean end selles hästi tundma, nii et kõige parem otsustaja olen ma ise. :)
Aga kuna seekord oli tegelikult põhirõhk tütre varustamisel vajalike kaupadega, siis sain tast aru küll, et ta ei viitsinud veel hakata ootama, millal mina endale kõiksugu asju proovin, sest ma olen siis väga põhjalik! :D