Saturday, March 22, 2008

Üks päev möödas, teine tulemas

Eilne öö jäi väga lühikeseks. Sain magama alles peale kolme.

Hommikul oli tore, et ilma kellata üheksa ajalgi ärkasin, oleks võinud palju hullemini minna. Sest mina pidin juba veerand kaksteist Suures Linnas olema.

Õnneks lubas mees mind viia ja tuua. Muidu oleks mul probleem olnud, küll mitte Suurde Linna jõudmisega, vaid teatud sihtkohta jõudmisega.
Muidugi läks meil ikka kiireks, aga me saime kenasti hakkama.

Väike neiu oli küll pahane, et me ei jõudnud enne Suurde Linna minemist poes käia ja talle muffinipulbrit tuua, sest tal olla juba mitmendat päeva muffinite isu - aga no tõesti polnud aega!
Aga mulle meeldib mu tütre juures see ilus joon, et ta vabandab, kui tunneb, et on inetult käitunud. Sest ta käituski inetult, kui kuri oli. Aga pärast vabandas.

Siinkohal pean ütlema, et teiste inimeste jutu järgi olen ma liiga palju ette ja taha vabandaja, see vist on isegi mu puuduseks kujunenud ja tundub, et ma põhjustan sellega ebamugavustunnet. Aga kui ma olen oma ette ja taha vabandamistega suutnud tütrele anda eeskuju, et vabandamist pole vaja häbeneda ja see on loomulik, kui oled midagi halvasti teinud või öelnud, siis ei ole ma ometi asjatult vabandanud!!!:D:D:D

A. juures käisime. Nende ehitus võtab aina enam ja enam ilmet ja kui neil kõik valmis saab, siis saab sellest üks tänava ilusamaid maju! Fantastiline! Meie mehega oleme vaimustuses.
Saunakompleks on väga mõnus! Suurejooneline ja võimsate lahendustega.

Päeval sai veel magatud ja see oli parim osa päevast! Nii hea oli magada-magada-magada.... Ehkki ma teadsin, et tänu sellele ei lähe ma õhtul õigel ajal magama ja see tähendab jälle hommikul ärkamist tundega, et tahaks veel magada.... :)

Nüüd vaatasingi filmi ära (Grey anatoomia) ja lähen magama.
Hommikul pean endale ikka kella panema, muidu magan sisse (jälle üheksani!!!:D), aga mulle ei meeldi, kui ma pean kiirustades kohvi lõnksama ja korralikult süüa pole kah aega.
Tahan rahulikult oma päeva alustada.
Ja kell 11 pean Suures Linnas olema, sest meil on proov.
Kui see just ära ei jää. Nagu palju kordi on juhtunud.

Ja ma ei lähe proovi väga hea tundega.

No comments: