Tuesday, March 11, 2008

Mõni mure tagataskus

Ma ei kurda meeleolu üle. Meeleolul pole häda midagi.
Üks maisem mure vaevab, aga küll ma lahenduse leian.
See tähendab pikemas perspektiivis muidugi uusi probleeme, aga ma poleks mina, kui ma nii kaugele ette mõtleksin. :)
Tegelikult on need asjad, mis ei ole ülearu olulised, niipalju siiski, kui nad mõjutavad mu hakkamasaamist.
Palju olulisem on üldine emotsionaalne foon, see paneb minu jaoks paika, kui rahulolev ma olen.
Kui sellega on korras, siis ei häiri mind maised mured ega üldse miski. Kui emotsionaalne foon on paigast ära, siis häirib kõik, absoluutselt kõik.
Aga võib-olla olen liiga pealiskaudne inimene ega taha end muremõtetega koormata, lihtsam on neist mööda vaadata.
Ja milleks muresid suureks mõelda?
Ei taha ja ei mõtle.
Mida vähem ennast nendega vaevad, seda kiiremini lahenduse leiavad.

No comments: