Monday, March 10, 2008

Ora sealsamuses - ja üha kiiremaks läheb!

Nii suur kevad oli täna! Fantastiliselt soe ja päikseline, päeval oli koguni 10 kraadi sooja! Ilus!

Proov jäi ära. Natuke kahju oli, aga teisalt sain siis hoopis tantsutrenni minna. Ehkki mees meelitas ja meelitas, et ma ikka koju jääksin ja mitte kuskile ei läheks. :)
Ma suutsin endale kindlaks jääda, südametunnistus hakkas ka piinama :), sest järgmisel nädalal võib ka juhtuda, et on näidendiproov ja siis ma ei saa nagunii trenni minna.

Varsti tuleb esinemine, vaja hoolsamalt trenni teha, eriti minul muidugi, kes ma olen piisavalt palju teistest maha jäänud... :) Oeh, aga mul tuleb meelde, et sel päeval, kui on esineda vaja, pean ma hoopis laagris olema....!!!!!

Appikene, kuidas kõik asjad hakkavad üksteisele sisse sõitma ja ma pean tegema valikuid!
No muidugi ei ole kahtlust, et minu esimene valik on näitlemine, alles siis tulevad muud asjad, kuid ikkagi on ebameeldiv, et ei saa teha kõike maksimaalselt ja tegemised kattuvad.
Kahju on.

Isegi teatrisse ei saa enam tihedalt, sest esiteks pole saada pileteid (ehkki just täna rääkis üks sõber, et tal vedas pööraselt, kui sai pileti samaks päevaks lihtsalt juhusliku küsimise peale väga nõutud etendusele) ja teiseks ei saa ma pikalt ette planeerida teatrikülastust, kui meie oma etendustega hakkab just kiireks minema ja võib-olla on vaja teha massiliselt proove... Nii jäävad mul nägemata kõik etendused, millest mul on kohutavalt kahju....

Ise loodan salamisi, et kui Tallinnasse lähen, siis lähen teatrisse ja puha, aga see võib ka ainult unistuseks jääda. Äkki olen hoopis usin õppur ega jõua kuskile "kulduurat" otsima. :D:D:D Äpu kah, nagu ma päälinnas olen:D:D:D

No comments: