Sunday, March 30, 2008

Üksik ja unine

Neljapäev oli väga üksik.:)
Aga seda ma ju tahtsingi!?? :)

No olgu, eks ma ikka oleksin natuke seltsi tahtnud ju küll, aga nii lõuna kui õhtu olid selles osas väga kesised. :) Nii totaalse üksindusega ju kah nagu ei arvestanud...

Pärast lõunat vaevas mind võitmatu uni, ehkki olin öösel ometi maganud kauem kui paar tundi, lausa kuus tundi! :) Kuid sellega vist eelmise öö magamatust ei kompenseerinud...

Pärast loenguid uitasin natuke kauplustes ja koju jõudes tilkusid mu saapad ja jalad veest, sest väljas oli ikka väga kole lopp ja sodi.
Palusin valvuritädilt vanu ajalehi saabastesse, lahkelt andiski.
Aga ma tahtsin neid enne lugeda, kui saabastesse torkan.

No ma siis lugesin! :) See nägi küll rohkem terade nokkimise moodi välja, sest ma rohkem tukkusin kui lugesin! :D:D:D
Lõpuks vaatasin, et pole mõtet ennast piinata, kobisin ära voodisse ja pool üheksa juba põõnasin õiglast und.
Siis oli küll hea meel, et ma seltskondlikku üritust ei olnud organiseerinud! :D Näiteks väikest veiniõhtut A-ga.
Küll oli hea magada!!!!
Ka hilisõhtused sõnumid saabusid minuni alles varahommikul, sest ma ei ärganud isegi sõnumipiiksude peale! :D

No comments: