Wednesday, March 26, 2008

Poriseja

Mul oli vaja täna veel Suures Linnas käia. Mees ei olnud üldse vaimustuses.

Tahtis hakata mulle oma nõudmisi esitama, mida ma tohin teha ja kuha võin minna ning kuhu mitte. Tema versioon asjast oli, et me peame koheselt tagasi koju sõitma, aga mul oli vaja veel mitu asja korda ajada.
Tema kurja porina peale palusin tal koju sõita ja mind Suurde Linna jätta, küllap ma oma asjad tema abitagi aetud saan.

Olin omakorda pahane, et ta ei luba mul vajalikke toiminguid teha.
Tema jälle oli pahur, et liiklus on väga kohutav ja tal oli just kummidega jama olnud, nüüd kartis, et selles hullumeelses kaoses ja tuisus avarii tuleb - seda veel vaja!

Einoh, ma sain temast aru, ja ise hakkasin pelgama, et kui nüüd äkki juhtubki midagi, siis saan mina selle süüdistustelaviini kaela, et näed, minu pärast juhtus... oleks saanud kohe koju sõita, poleks midagi juhtunud....

Õnneks musta stsenaariumit ei olnud.

Siis ta tõmbas oma kurja tooni tagasi ja ehkki ma märkasin kärsituse märke, ei öelnud ta enam midagi.
Igal juhul sain mõned asjad aetud, mõned jäid sinnapaika.

Koju saime tunduvalt hiljem kui planeeritud, sest käisime veel A. juures ka ja seal läks päris kaua aega, sest oli vaja vaadata videot A. esinemisest, süüa pannkooke, laenata suurt spordikotti ja P.-l oli homseks pildistamiseks riideid vaja, sest ega sellisele sündmusele ju ometi mingis igapäevarõivastuses ei lähe!!! Igal juhul kroonis tema lunimisi edu.:)
Nii et igaühele midagi. :)

No comments: