Sunday, March 23, 2008

Sa ei sobi punapeaks!!!

Hmm, tütar laitis küll mu punapea- mõtte maha, ilmselt ei kujuta ta mind sellisena ette. :)

Noh, minul endal on elav kujutlusvõime, aga ta võttis mu entusiasmi maha, öeldes, et ega kõik see, mis sa teistel näed, ei pruugi sulle sobida!
Väga arukas laps muidugi. :)
Vist minusse... ;)

Ja et punane värv ei taha pärast maha tulla, kui tahta üle värvida, siis jäävat oranžiks. :)
Ehheee, aga siis on ju võimalus end kastanpruuniks teha, kah minu ammune soov! :)

Igal juhul näikse olevat ikka suur isu muutusteks, et see juustevärvimise mõte nii kangekaelselt püsib... :)

No muid muutusi ma ju eriti teha ei saa...

3 comments:

kukupai said...

On ju võimalus lasta salongis arvutiga vaadata, mis nägu siis oleksid ja mis kõige paremini sobib. Aga lapsed võivad vahel vastikult konservatiivsed olla. Mul õnneks mitte niiväga.

Kristiina said...

Sul on tõsi taga selle punase peaga või?
Mina ei soovita. Sest siis ei saa sa enam iial seda ilusat blondi tagasi. Punane kulub küll ruttu maha, aga päriselt teda juustest enam välja ei saa. Siis pead ootama, kuni kõik juuksed välja kasvavad.
Võiksid muidugi juuksuriga nõu pidada. Aga minu isiklik arvamus on, et blond sobib Sulle lihtsalt jube hästi. Ja tume teeb alati vanemaks, seda Sa ikka tead? (See viimane käis nüüd kastanpruuni jutu kohta.)

valgeseelik said...

Mnjah... see võimalus on tõesti olemas, aga mina ei kahtlegi selles, kas mulle sobiks või mitte! :)
Ja mul oli tõesti tõsi taga selle punase peaga! :)
Tänan blondi komplimendi eest :D, küllap see mulle sobib jah. Kuid et tume vanemaks teeb, see polegi alati nii, vahel olen mõne inimese juures märganud ka vastupidist efekti.
Kui olen poes parukaid proovinud, siis on mulle sobinud niihästi punapea kui kastanpruun. :)