Tuesday, March 18, 2008

Naine teeb mehele ainult kahel juhul välja

Täna polnud õhtul proovi ega midagi, aga Suures Linnas oli ikka vaja käia, ma otsustasin midagi enda heaks teha.
Tegingi. Ega ma ei tea, kas sellest kasu on, aga ma proovin vähemalt.

Teatrisse oleksin kah tahtnud minna, aga ju ma siis niiväga ei tahtnud ka, sest mehel oli mind väga kerge ära rääkida. :)
Olin küll millalgi R-ga rääkinud, et ta mulle ühe pileti või koha välja ajaks, sest etendused on järjest ja järjest välja müüdud, aga küllap ta unustas ära ja ma ei viitsinud hakata helistama ka ja uuesti küsima.
Mees tahtis koju tulla, mina tahtsin teda sööma viia.
Ütlesin, et teen ise välja. Aga seda tema uhkus ei lubanud.

Ütles, et ainult kahel juhul teeb naine mehele välja - siis, kui mees on nii luru ja äpu, et ei jõua enda eest maksta, või siis, kui mees on voodis väga hea! :D
No näed, sain kah targemaks! :D:D:D

Igal juhul läksime sööma küll ja ta ei lubanud minul maksta - see oli temast muidugi kena. :) Usun küll, et see oleks tema au pihta käinud, kui mina oleksin maksnud. Ehkki minul täiesti ükspuha, mina ei ole nii väiklane.

Oligi jälle üks vaikne kodune õhtu, mees istus arvutis, mina vahtisin telekat - siis ma küll kahetsesin, et teatrisse ei üritanud minna.
Oleksin midagigi mõistlikku teinud.
Kuulanud vähemalt R-i monoloogi. :D:D:D

No comments: