Monday, March 3, 2008

Kuri kuningatütar... pigem küll vihane preeriahunt

Tütar on mu peale vihane.
Käisime täna spetsialisti juures.
Ta ise tahtis minna, juba ammu on tahtnud. Täna sai see teoks.
Tütar oli väga ärev, ta ihaldas meeletult abivahendeid, mis on praegu väga populaarsed ja mis tema sõbrannal olemas on.
Aga spetsialist arvas, et tal on kõik korras ja ta ei vaja mingeid abivahendeid.
Appikene, milline pettumus see tema jaoks oli!

Nüüd nõuab uut spetsialisti, see polevat talle üldse meeldinud, sest oli mees ja veel karvaste kätega!!! :D:D:D Ja peaasi - väga rumal spetsialist!
No tere, talv!
Me oleme loomulikult vägagi eriarvamusel spetsialisti koha pealt ja karvaste käte koha pealt:P:P:P
Aga kui ma püüdsin selgitada, et spetsialisti arvamus on ju määrav, siis oli tema eriarvamusel. Tema nõuab uut konsultatsiooni ja kindlasti mitte sellesama inimese juures. See ei teadvat mitte midagi.
Eks ma siis kaalun ja mõtlen, mida teha.

Olin pahane, et ta kohapeal ei saanud suud lahti teha ja öelda, mis teda ennast häirib ja mis on tema arvates põhjus abivahendite paigaldamiseks. Ometi küsiti seda temalt korduvalt.

Aga üks, mis mulle ei meeldi, on see, kui inimesega ei saa rääkida. Ma ei ole nõus midagi kaaluma seni, kuni temaga ei ole võimalik normaalselt rääkida ja igakülgselt asja kaaluda nagu normaalsetele inimestele kombeks.
Olen seda talle ka korduvalt öelnud, et tavaliselt on nii, et erimeelsused ja eriarvamused lahendatakse omavahelise vestluse käigus ja asjad jäävad seniks katki, kuni ta on valmis asju arutama, mitte ei pauguta ustega ja ei mängi vihast preeriahunti, kes kohe kihvad säärde lööb.

2 comments:

kukupai said...

Mitte ma ei saa aru, miks need abivahendid just nüüd järsku popiks on saanud. Kenasti säravad teised küll jah. Aga olgu tõesti õnnelik, et neid vaja polnud, ega need nüüd nii mõnusad ka pole, hiljem saab viriseda küll ja küll.
Hirmuta parem sellega, et teine spetsialist äkki soovitab palju hullemad abivahendid. Ma muideks olen näinud, mis kõik sellesse kategooriasse kuuluvad, päris hirmsad teised. Ja kui veel tead, kuidas neid valmistatakse...

valgeseelik said...

Kahjuks ta seda ei tea... :D