Thursday, March 13, 2008

Abi sealt, kust seda kõige vähem oodata oskad

Lõpetasin oma tööasjad tänaseks, ehkki teha oleks veel hiiglama palju. Aruandeid kümmet sorti, üks uhkem kui teine.
Aga ma enam ei taha, tahan enda jaoks ka natuke aega pühendada, see tähendab, et tahan natuke blogimaastikul ringi kolada ja oma päevikusse ka midagi kribada. Kasvõi uneajast.

Möödunud päev oli kiire, paraku minu tööspetsiifika on kord juba selline, et vahel on väga kiire ja siis sajab kõiksugu asju ustest ja akendest.
Muidu oleksin tööl hilise õhtuni istunud, aga mul oli vaja õhtul olla Suures Linnas loengul ja pärast seda oli veel proov ka.

Loeng oli minu jaoks huvitav, aga on asju, millest ma aru ei saa. Küllap on see nii, et mis ühe jaoks on enesestmõistetav, see on teise jaoks absoluutne null. Aga kahju on, et inimesed ei mõtle oma ninast kaugemale.

Proovis kaotasin ajataju ja avastasin liiga hilja, et kohe-kohe läheb eelviimane buss, millele olin mõelnud jõuda. Niisiis tegutsesime edasi ja ma sain alles viimasele bussile.

Päev venis hiiglama pikaks. Kodust hommikul kolmveerand kaheksa välja ja koju tagasi veerand kaksteist õhtul.... Rääkimata sellest, et äratus oli pool kuus ja praegu on kell juba kaks öösel...

Ometi ei tunne ma väsimust ega midagi, kerge on olla ja tuju on hea. Mees ootas mind koju, tuli bussi vastu, oli süüa teinud ja puha, aga kuna ma tööd veel hakkasin tegema, siis ei jaksanud ta enam oodata ja läks magama. :)

Küllap on põhjust olla rahulik ja heatujuline.
On asju, mis aitavad kaasa heale enesetundele.
Ma ei tahaks väita, et minu hea enesetunne sõltub kellestki, aga ma ei saa ka eitada, et paraku mõjutab teiste inimestega suhtlemine meie meeleolu paratamatult kas positiivses või negatiivses suunas. Oleneb meie endi tajust, meie endi meeleolust, kuidas teisi vastu võtta suudame ja milline kontakt meil nendega on.

Aga vahel on ka nii, et keegi suudab sulle nii hea tuju tekitada, et sellest jätkub kauaks ja enam ei morjenda ka pisiasjad. Õigemini näivad kõik mured pisiasjuna.

Minul vist ongi praegu nii. Kuigi tean, et mul on veel päris keerulised asjad teha ja pole aimugi, kuidas kõigega valmis jõuan, ometi ei muretse ma nende pärast, sest lihtsalt hea on olla. Seletamatu heaolutunne.

Sellest on abi kiire ja segase aja üleelamisel.

No comments: