Sunday, March 30, 2008

Enno Selirand - vaimustav ja karismaatiline

Lubasin natuke lähemalt rääkida lektoritest ja teemadest.

Üks fantastiline lektor oli Enno Selirand.

Mu pinginaaber, keda ma isegi ei tundnud veel, sosistas mulle, et see on väga huvitav inimene ja tal on väga viimase peal loengud, tal olevat teoloogiline haridus ja üleüldse on ta äärmiselt võluv isiksus.
(Hm, no kui teoloogiline haridus, siis ma usun, et ta võib väga huvitavalt rääkida, sest olen ennegi kogenud, et teoloogilise haridusega inimesed on väga huvitavad isiksused, väga võluvad ja targad!, mõtlesin omaette...)

Enno Selirand Esimese Eesti usaldustelefoni rajaja, psühholoog, Hingeabi assotsiatsiooni "Usaldus" president - annab Google´i otsing esmase info.

Muidu täiesti tähelepandamatu kuju, kui tänaval vastu tuleks, ilmselt ei märkakski, aga niipea kui suu lahti tegi ja rääkima hakkas - karismaatiline mees!!!

Ta rääkis eetikast, eetikakoodeksist, eetilisest konfliktist, eetikakriisist - ja ma usun, et tal jäi veel paljugi rääkimata!
Teda oleks võinud lõpmatuseni kuulata, niivõrd huvitavalt rääkis, tõi näiteid, arutles...

Minul, kes ma olin öösel vaid paar tundi maganud, ei tulnud isegi MÕTET väsimusest või uinakust, haigutamisest rääkimata!

Olen alati öelnud, et inimese puhul on kõige olulisem tema sisemaailm, väärtushinnangud, tema vaimsus, tema olek, rääkimine (sõnakasutus), tarkus, haritus, maailmavaade. Inimene muutub koheselt ilusaks ja karismaatiliseks, kui tal on rikas sisemus, tema maailmavaade ja hoiakud on paigas.
Vaimustav inimene!
Tema loeng oli üks parimaid sel kursusel, paistis, et minu vaimustust jagasid teisedki. Pinginaaber küsis vandeseltslaslikult: "Noh, oli hea?" No muidugi oli! :)

Mina igal juhul tänasin teda loengu lõpus selle imepärase elamuse eest, mida ta meile pakkus. Siis ühinesid teisedki.

No comments: