Thursday, March 20, 2008

Motivatsioon

Suures Linnas vajasin mehe abi transpordiküsimuses. Pärast seda tuli tema koju, mina kulgesin uuele loengule, mis oli minu jaoks ülioluline, nagu ma pärast aru sain.
Esiteks oli lektor väga hea, ta oli emotsionaalne ja hea esinemisoskusega, näitlejameisterlikkusega, humoorikas - teda oli väga hea kuulata.

Ta esitas väga olulisi küsimusi minu jaoks, ma mõtlen neile põhjalikult ja vaatan, mis ma oma eluga teha saan.
Teemapüstitus oli väga hea. Tegelikult oli kõik ammutuntud jutt, kõike seda ma ju tean, aga küllap oli oluline kuulata sedsama jälle uuelt inimeselt ja uuest vaatenurgast vaadatuna.

Ma kirjutan sellest lähemalt homme, sest ma enam ei jaksa üleval olla, kell hakkab juba kaks saama.
Aga see aitas mind kõvasti.
Ja väga palju aitas täna öösel veel K. jutt. Ma ei saa oma irratsionaalsetes mõtetes kinni olla, hea, kui saan oma probleeme näha teistest aspektidest vaadatuna.

Näed elu täpselt nii, nagu näha tahad.

No comments: