Friday, March 7, 2008

Jalg leidis omaniku ka ilma minuta

Eile oli proov ka. Sedapuhku tulevases mängukohas. Proov jäi lühikeseks, sest taheti minna Athenasse filmi "Akadeemik Obruchevi unenägu" esilinastust vaatama.

Algselt arvasin, et ei saa minna, lubasin tütrele natuke abi, aga mul hakkas ikka hirmsasti kripeldama - no kangesti tahtsin minna! :)
Võtsin siis julguse kokku ja helistasin mehele, lunisin teda natuke ja ta oligi mõningase moosimise peale nõus koju sõitma ja ise tütrele appi minema.
Ja mõelda vaid - ta isegi ei öelnud mulle mitte ühte halba sõna!!!!

Niisiis kappasin proovist Athena keskusesse. Sõbrad olid juba seal ega teadnud mind oodata, õnneks kohti veel jagus. :)

Esilinastus oli meeleolukas üritus, mulle meeldis.

Jube vahva leid oli filmijupikeste näitamise järjekorra loosimine - see oli naljakas, kuidas filmi peaosaline JALG rahva seas meeleheitliku kiirusega liikuma hakkas, keegi ei tahtnud seda enda käes hoida, sest see, kelle kätte jalg muusika peatudes jäi, pidi rahva ette astuma. Aga keegi ei teadnud, mis sellele järgneb, väga ebamugav teadmatus, ja rahvas paistis seda kartvat. :)

Pärast filmi toimuv oksjon oli ka tore. Ma oleksin heameelega oksjonil osalenud, kui ma enne poleks kassast ühte teatripiletit pühapäevasele etendusele sularaha eest lunastanud, mul oli kohe hirmus kahju, et ma piletiostmisega kiirustasin.:)

Oleksin heameelega tahtnud saada filmi peaosalise JALA omanikuks, nii tore mälestus oleks jäänud selle filmi esilinastusest ja väga vahva olnuks astuda hilisõhtusesse bussi, jalg kaenla all!!! :D:D:D

Igavesti tore üritus oli! :)

4 comments:

Anonymous said...

ehh, totunaator... sai ju öeldud... :D

valgeseelik said...

Hilja, kulla mees, hilja! :):):) Aga no kesse enne on osanud naiste soove silmist lugeda??!! :D:D:D
Sellist meest pole vist veel ilma loodud!!:):):)

Anonymous said...

heh, sa istusid mu seljataga ju :) ja mu silmad olid mujal kinni :)

valgeseelik said...

Noojaaah, saan aru, saan aru...:D:D:D Mehed ei näe, ei kuule ega saa millestki aru... :D:D:D Kui nad just EI TAHA näha, kuulda ega aru saada... ;););)