Friday, March 7, 2008

Porikäkk

Eile sain Suures Linnas pläraka!
Tulen bussilt maha, kõpsutan reipalt ülekäigukoha juurde ja mis ma näen?! - Minu kallis abikaasa sõidab mööda! :) Oi, mul nii hea meel, lehvitan ja vehklen seal tänava ääres, aga tema muidugi ei pööra peadki! Ei näe mind üldse! :)
Jäin teda veel tagantjärele vahtima - uskumata oma silmi , et kas ta tõesti MIND EI NÄE??!! :D:D:D - seistes otse sõidutee ääres ja samal ajal vuhisesid minust autod mööda sellise kiirusega, et ma sain mõnusa läraka sulaselget pori, soppa ja lödi endale kaela!
Einoh, kus mu mõistus oli, et sättisin end sedaviisi suisa tee äärde!!??!! Vaat mis tähendab pea kaotada, kui juhuslikult äkitsi OMA meest võõras linnas näed - viimsegi mõistuse võtab peast!:P Oleks siis veel mõni võõras mees!! :P:P:P Aga OMA MEES!!!! :D:D:D
Enam iiagl ei jää ma OMA mehele tagantjärele vahtima ja lehvitama! :D:D:D

Kui ma lõpuks pori silmist välja sain kaabitud ja silmanägemise tagasi, siis oli mind täis pritsinud auto ammuilma kadunud, muidu oleksin tema numbri enda jaoks jäädvustanud. Mälestuseks või nii... :D

Mu valge sall oli porine, mu valge barett oli porine, mu punane kott oli porine, mu punased saapad olid porised, mu sukapüksid olid porist läbi ligunenud, mu musta-valgekirju mantel oli porine - ma olin ülepeakaela nagu porikäkk. See oli väääääga vastik tunne.

Põikasin lähimasse ametiasutusse, kargasin tualettruumi ja asusin ennast korrastama, niipalju kui see võimalik oli.
Õnneks musta-valgekirju mantel oli nii tänuväärselt kirju, et sain poriplekid mustri sisse nühkida. :)
Valge salli ja baretiga oli natuke raskem, need läksid õhtul pessu.
Saapad sai ära puhastada, sukad olid kah suht porikarva - õnneks! - ja käekotiga polnud kah muret.
Siis marssisin keemilisse puhastusse ja uurisin keemilise puhastuse võimalusi, järgmisel nädalal viin mantli sinna.

Aga valget mantlit ma vist enam niiväga ei tahagi... :D Või siis kannaksin teda ainult kuiva ilmaga... :) Või siis hangiksin oma blondide juuste alla niipalju mõistust (ei tea kust??!!), et mitte seista porise ilmaga juhmi näoga sõidutee ääres!

2 comments:

kukupai said...

Nüüd Sul hea võimalus mehele nina alla hõõruda, et ta Sind isegi tähele ei pane :P
Aga jah, meie kliimas saab heledaid riideid kanda tõesti ainult suvel. Ime siis, et tänavapilt üsna hall on :(

valgeseelik said...

Ehheee - kui ma mehele seda ütleksin, et ta mind ei näinud, siis ta ütleks selle peale, et ta on mulle nii truu mees ja ei vahi linnatänavatel naisi!!! :):):)
Paraku on jah sellisel lörtsisel aastaajal valges rõivastuses väga ohtlik käia, sellest võib üsna kiiresti porikarva riideese saada! :):):)