Saturday, March 15, 2008

Asi hakkab ilmet võtma

Vaat tänane proov mulle juba meeldis! Hakkab kuidagi vabamaks minema ja ehkki ma olen oma tegelaskujuga ikka veel pisut kimpus, hakkab asi ilmet võtma.

Minu küsimused lavastajale olid tema sõnul õigustatud.
Tahab veel seedimist enese sees.
Mul on probleem, kuidas jõuda selleni, milleni tegelaskuju jõuab.
Minu jaoks pole see loogiline.
Läbi alanduse ja vägivalla inimeste mõttemaailma muutmine ei ole minu silmis armu leidnud.

Aga selles näidendis just niimoodi on.

Ma saan aru ja jagan seisukohta, et läbi katsumuste ja raskuste inimene kasvab ümber, hakkab teistmoodi mõtlema, tajub maailma teisiti, hindab ümber väärtusi.... Kõik on võimalik.

Aga läbi alanduste ja vägivalla püüda muuta inimeste arusaamu - see ei jõua minuni.

Aga vahest olen mina lihtsalt blondiin ja ei peagi aru saama????

2 comments:

Anonymous said...

Sinu tegelaskuju tundub olevat huvitava arenguga. Äkki leiad mingi lähtepunkti tegelase mõistmiseks Oliver Hirscbiegel'i filmis "Eksperiment". Ma muidugi ei tea, mis tekstiga Sa töötad, seepärast võin panna ka täiesti puusse.

Paarkümmend aastat olin suur filmihuviline. Enam mitte. Siiski julgen väita, et maailma filmivaramus on vastused igale küsimusele. Tean ka seda, kindlalt, et paljud eesti teatrilavastajad ja näitlejad vaatavad konkreetse lavastuse jaoks hulgaliselt filme.

valgeseelik said...

Aitäh juhatuse eest, ehk on sellest tõesti abi. Nii armas, et mu mure Sulle korda läheb. Aitäh!