Friday, March 14, 2008

Enesepettus

Igal juhul on täna olnud selline päev, kus olen pidanud tegema mõttetuid asju, selle asemel et teha vajalikke tegemisi.
Nüüd on nende mõttetute asjade tegemisega juba toss väljas ja ma ei taha enam ühtki tööprobleemi ei näha ega kuulda, tahan ainult minema!
Ega mul muud üle ei jää - võtan oma töö koju kaasa ja teen näo, et usun end, kui endale kinnitan, et nädalavahetusel hakkan väga hoolsalt tegemata asju korraldama.

Enesepettus on üks tore asi, ma nimelt olen enda silmis nii usaldusväärne ja oskan end nii usutavalt veenda, et jään alati uskuma!:)
Ehkki iga kord saan petta.
Aga ega ma sellepärast veel õppust ei võta. :)

3 comments:

Elsa said...

Haa, täpselt minu rida! ;)
Ma raudselt lahkun ka täna töölt koos läpaka ja mapiga :D

kukupai said...

Hehee, tere tulemast klubisse!
Ma teen kogu aeg niimoodi ja kui enam kuhugi taganeda pole, eks siis saab asi ära tehtud ka. Aga üldiselt kipun ikka esmalt meeldivamate asjadega tegelema :P

valgeseelik said...

oih, kullakesed, teate te ka, kui hea mul teie kommentaare lugeda on!!!??? :D
Super! Ja mina arvasin naiivselt, et ma olen ainuke.... :D:D:D