Thursday, August 16, 2007

Tabuteemad

Ei tea, mis meestele vahel pähe lööb?! Kui sõber, kellega on alati tore rääkida, kes saadab toredaid laule, teeb plaate mulle meeldiva muusikaga, kelle muresid kuulan ja õnnetu armastuse probleeme jagan, kelle eksistentsi lõpetavaid mõtteid püüan hajutada, hakkab äkki jahuma sellist juttu, et suu jääb ammuli, siis.... Noh, ootamatud pöörded on muidugi vahvad... Ja kes siis ikka nalja teeb, kui ise ei tee!

Abiellumise koht ja kuupäev - einoh!!!! Kõik on kutsutud laulatusele ei tea millisesse kirikusse X päeval ja pulmapeole X lossi!!! :))))

Aga tänu taevale, et mina olen nüüd karastunud ja immuunne igasuguste juttude suhtes, sest tean - mehed ei mõtle iial midagi tõsiselt, neil on vahel ainult "teise peaga" mõtlemise periood ja mõned armastavad lihtsalt sõprade kulul nalja teha ja mõned naljad on väga kummalised....

Kui elu läheb igavaks, siis tuleb ju midagi lõbusat välja mõelda?! Et natuke vaheldust või nii...
Aga ikkagi imelik. Ebamugav. Ja mul tekib koheselt distantsivajadus ning ma ei tunne end enam vabalt. Enam ei ole turvalist olemist. Sõprade vahel vist ikka eksisteerivad tabuteemad.

2 comments:

Kristiina said...

Selle nimi on vist taktitunne või selle puudumine, kui ei tajuta piire, mida on sobiv öelda ja mida mitte. Aga ehk oled sa ka natuke ülitundlik praegu nendel teemadel? Loodetavasti ei kaota sa head sõpra sellepärast, et ta sinu meelest kohatut nalja tegi, aga kui tegemist pole naljaga, siis tõenäoliselt ikkagi kaotad :(

valgeseelik said...

Jah, tõenäoliselt olen ise liiga tundlik igasuguste tundlike teemade suhtes.:) Mõne päeva möödudes võtan asja suurema huumoriga. Ja arvan, et suudan sellest temaga edaspidi suheldes üle olla. Tingimusel, et see teema enam jutuks ei tule. :)