Thursday, August 23, 2007

Muutumatud asjad

- Räägi, miks Sa just sellise soengu tegid? Kes Sul soovitas sellise soengu teha? Ma tean küll, kes soovitas, Sul pole vaja öeldagi. Tahad, ma ütlen, kes soovitas?

- Kas Sa oled täna ilma suudluseta? Või said juba kusagilt?

- Ega söök soolane ei olnud? Noh, makarone ma oskan teha, suppi ei oska, aga mul ei ole tavaliselt supikeetmise juures Sind leemekulpi liigutamas nagu mõnel teisel...

- Näed, need on väga erootilised lilled, sümboliseerivad fallost. Huvitav, miks siin just kaks lille on? Üks oleks nagu mina, aga ei tea, kes see teine on? Mis Sa arvad?...

- Kellega Sa seal räägid? Kelle pilt see on? Noh, tervita oma kallimat kah!

- Sa ei armasta mind, ma ju näen.

2 comments:

Kristiina said...

Aga sa ütle talle, et mingu minema, kui ei meeldi. Ja et sul homme kohe uus mees valmis sisse kolima, kes keedab suppi, mis pole üle soolatud ja ei vingu vahet pidamata.

Selline psühhoterror on üks jubedamaid asju, mida taluda.

valgeseelik said...

Sul on õigus, see on tõesti üks kõige jubedamaid asju... blokeerimise kõrval.
Ma vist peangi hakkama taktikat muutma: kui takkakiitmine enam ei aita, siis olekski õigem soovitada lahkuda... Täna keetis suppi (jälle!!) ja ütles, et tegi meelega soolase supi, sest ei taha mõnede teistega sarnaneda! Supp küll ei olnud ülesoolatud, aga ta ikka PIDI tegema vihje! Mõttetu! See ei muutu iial! Ja siis ootab, et ma põleksin armastusest!????