Saturday, August 18, 2007

Sõbra tugi

Mul ei ole sõnu kirjeldamaks, kui palju ma võlgnen parimale sõbrale Stinale, kes minuga tundide kaupa rääkis ja püüdis mulle näidata valguskiiri pimedas toas.

Ja ma ei suuda kokku lugeda, kui palju kordi seda on juhtunud. Igal juhul on mul jälle väga palju mõtteainet, mida ma ise enda heaks teha saan, kui ma seda vaid tahan.

Vahel on vaja kedagi, kes näitab kätte Su nõrgad küljed ja selgitab asju hoopis teisest vaatenurgast. Siis tuleb tahtmine tõestada, et oled suuteline olema tugev.
Ja tundubki, et saadki hakkama.

Sest sõbra tugi on olemas. Ja see on isegi siis olemas, kui Sa hakkama ei saa ja jälle kurdad. Ja siis ta kuulab ja räägib jälle...
Vapustav. Milline õnn, kui Sul on sellised sõbrad.

Kõik oma parimad soovid saadan parimale sõbrale. Et ta terveks saaks. Ja et tema soovid täituksid.

----------- --------------

Hiljem lisatud: Elu näitab, et ta on alati olemas, kui ma tahan kurta. Ja mina olen õnnelik, kui saan omakorda teda kuulamisega aidata. Ja siis me räägime lõputult samadel teemadel, sest muret teevad ikka ühed ja samad asjad...

No comments: