Sunday, August 5, 2007

Enne pikemat pausi

Võib juhtuda, et tuleb jälle mõningane vahe kirjutamisel. Ma parem ei hakkagi tegema plaane, mida kõike ma järgneva nädala vältel teen. Ühel korral tegin, aga kõik mu head plaanid lugeda, mediteerida, mõelda läksid tookord vett vedama. Seekord ei sea ma endale mingeid ettekirjutusi, ma lihtsalt olen ja teen ja püüan sellest nädalast võtta maksimaalselt palju.
Sest tegelikult peaksin olema tööl, loodetavasti ei tule sellest väga koledaid pahandusi, ehkki ma kuulsin, et sellest olla juttu küll olnud.
Aga eks ma siis lähen, kui vabanen oma meeldivamatest tegevustest, ja annan endast võimalikult palju. Kuigi ma ei kujuta ette, mida mul praegu tööl niiväga teha oleks....
No kui peaks tulema ütlemisi minu pikema puhkuse kohta, siis tõele au andes tegin ma ka puhkuse ajal tööd ega öelnud kordagi, et teate, mina ei tule ja ei tee, mul on puhkus! Sellest lähtuvalt võib ju ometigi silma kinni pigistada ja läbi sõrmede vaadata minu hirmsale patule ???!!!

No comments: