Wednesday, August 1, 2007

Gurmaanlusest on asi kaugel

Kui palju paksu pahandust võib üks supp põhjustada!
Ilmselt võib absoluutselt iga asjaga norida, kõigele anda varjatud mõtte ja tähenduse, aga püüdes olukorda kõrvalt vaadates hinnata - mul ei ole sõnu! Niivõrd jabur on see.
Täna sain ka kaudsed tagamaad teada, mis võib ajada inimesel lõpuks kopsu üle maksa ja siis võib tõesti täiesti süütu asi nagu ülesoolatud supp olla viimaseks piisaks karikas.

Aga sorry, ma ei saa mitte midagi teha, ja kui ma päris aus olen, siis ma EI TAHAGI midagi teha.
Enam ei taha.
Ootan ja vaatan, mis saab edasi. Päris huvitav on teada, kui kaua võib selline olukord kesta. Kas ühel hetkel on minu enda karikas nii täis, et mulle aitab?! Või saab enne tema kannatus otsa? See oleks justkui mäng, kus mõlemad pooled hiilivad ja luuravad, kumb enne murdub ja alla annab, kummal enne närvid üles ütlevad ja ta mängust välja astub, suutmata pinget taluda.

No on alles supp kokku keedetud! Ja nagu öeldud - gurmaanlusest on asi kaugel...

2 comments:

Aire said...
This comment has been removed by the author.
valgeseelik said...

Tõe huvides olgu selgitatud, et mitte mina ei soolanud suppi üle!!!