Saturday, August 25, 2007

Blogilaupäev

Ma olen terve tänase päeva veetnud blogisid lugedes ja kommenteerides. Ma tunnen mulle võõraste inimestega seletamatut ühtsustunnet, kui ma loen nende blogidest mõtteid, mis mulle meeldivad, ja patt oleks seda teadmist siis ju enda teada jätta. Loodetavasti ei pane keegi mulle pahaks, et ma kogu aeg sõna sekka ütlen, aga ma kohe ei saa teisti. :)

Taas kord tõdesin, kui huvitavaid blogisid võib kohata ja aina uutele radadele jõuda....
Aitäh kõigile, kelle juures külas sain käia ja kes lubasid mul oma ellu piiluda.

Kaalutlen siin praegu, kas teen viiteid või märkmeid selle kohta, keda ma külastasin, kuid kuna ma olen n.-ö. kutsumata külaline igal pool ja sattunud juhuslikke teid pidi erinevatesse "kodudesse", siis ei hakka ma viiteid tegema. Jäägu igaühele endale oma avastamisrõõm. Ja inimeste maitsed on ju erinevad - see, mis mulle meeldib, ei pruugi mõnele teisele üldse midagi pakkuda.

Aga tänan kõiki blogijaid ilusa laupäeva eest!

3 comments:

Skrata said...

Minu virtuaalkodus oled sa teretulnud. Tänan kommentaaride eest, sul on õigus. Ja muideks, täna on juba hea päev :)

Kristiina said...

Minul on ka sinu kommentaaride üle alati hea meel :)

valgeseelik said...

Aitäh! Seda on nii armas teada, et olen teretulnud ja mu kommentaaride üle on põhjust rõõmustada.