Friday, August 24, 2007

Ikka kadunud

Minu viimaste päevade sisuks töötegemise kõrval on olnud kõikvõimalike kaartide sulgemine, et keegi neid kasutada ei saaks kuritegelikel eesmärkidel.

Ja ID- kaardi osas selgus, et pean isiklikult KMA-sse kohale minema, sest telefonitsi nad ei tühista selle kasutamisvõimalusi. Hirmutav oli lugeda Eesti Ekspressist, kuidas kaotatud / varastatud ID-kaardiga on võetud 100 000 krooni laenu... Appi!

Ma tahan loota, et kui keegi mu rahakoti leiabki, siis tagastab ausalt vähemalt dokumendid, mis sellest, et ma olen ajanud asju uute saamiseks, see pole üldse oluline.

Mul on kuidagi väga alasti ja ebameeldiv tunne, kui ma tean, et mu isiklikud dokumendid on kusagil laiali ja äkki on nad ebaausates kätes.... Väga hirmus mõte.

Palun, mu armas punane rahakott, tule koju tagasi, ma hoian Sind nüüd palju hoolikamalt ja ei unusta enam mitte iialgi mitte kuhugi ega jäta Sind üksinda kuskile, kus keegi võõras võib Su Sinu protestidest hoolimata kaasa viia.... :(

No comments: