Sunday, April 6, 2008

Vabanemine

Olen tagasi!!! :)

Hea on kodus olla!
Tegelikult saabusin ma juba õhtupoolikul, aga siis kiirustasin veel külla ja nüüd jõudsin koju. :)

Kolm päeva on läinud lennates, nädalavahetus on otsa saanud ja homme algab uus nädal.

Kui kartsin, et ma kurvastan ärajäänud puhkepäevade pärast ja tunnen end pühapäeva õhtul väsinuna ning ei jaksa uuele nädalale vastu minna, siis ma eksisin.

Hämmastav, aga ma olen veel praegugi energiat täis, ma ei tunne end kurnatuna ja mul oli supertore nädalavahetus!!!

Eilne päev oli väga pikk, aga produktiivne ja tegus, L. tegi meiega huvitavaid harjutusi, tegevus oli põnev, igavaks ei läinud hetkekski.

Minu jaoks oli võimalus ka hetkedeks omaenda mõtetesse süüvida energiat andev, mõnus oli jälgida, kuidas toimus areng meie kõigiga.

Tänane päev jäi isegi lühikeseks, mina oleksin tahtnud isegi pikemalt tegutseda, aga selge ju, et rahvas kibeleb pühapäeva õhtul koju, pereinimesed ja lapsevanemad nagu meil kõik on. Nagunii terveks nädalavahetuseks kodust eemale mindud.

Minu jaoks oli kõige parem selle nädalavahetuse juures vabanemisetunne.
See oli nii hea kergendus mu hingele.

Ma püüdsin enda jaoks selgeks mõelda, mis mind aitas või millest oli abi, aga ma ei jõudnudki veel selgusele, see vist nõuab põhjalikumat analüüsi. :)
Kuigi võiksin jätta kõik analüüsid sinnapaika ja lihtsalt rahulikult eluga edasi minna. :)

Ma olen kindel, et suur osa vabanemises on mõttetööl ja enda jaoks arusaamises, et minevikust ei ole vaja kinni hoida, lisaks muud mõistmised, miks on mõttetu end vaevata mõttetute probleemidega.
Loomulikult ma TEAN seda kõike, aga olen korduvalt öelnud, et TEADMISEST on väga vähe kasu, kui ei oska neid teadmisi oma südameasjades rakendada ja tundeelule neist kasu lõigata. :)

Vabanemistunne on parim kingitus mulle sellest nädalavahetusest.

Loodan vaid, et see on jääv ja ma olen suuteline edasi liikuma ilma taaka kandmata.

2 comments:

Anonymous said...

Oeh, niipalju sarnaseid mõtteid :)
mina jõudsin ühel rääkimiseööl arusaamisele, et küllap on kõike siis vaja. siis kui see juhtub. Ja see kõik juhtub just õigel ajal. mitte varem ega hiljem.
Aga oi-kuidas-tahaks, et kõik oleks nii, nagu ise tahan ja juhtuks just siis, kui ise tahan :)

valgeseelik said...

Aitäh, Silja!
Olen sama meelt, et iga asi juhtub just sellepärast, et nii on vaja, ja just siis, millal on vaja.
Eks ole, tahaks ise elu juhtida, aga küllap saad ka ise aru, et siis oleks paganama igav elada, kui tead täpselt ette, mis juhtub ja tulemas on... :)