Saturday, April 12, 2008

Punane Cadillac

Reisi ajal ilusaid kohti nähes liikus minu mõte seda rada pidi, kui hea oleks käia neis kohtades kahekesi, nautida imeilusaid vaateid ning käest kinni jalutada. :)
Need pole üldse sellised suure hulga turistidega läbijooksmise kohad. See on minu arvamus.

Muuseumides käisime ka. Ühed, mis olid ette nähtud, olid ju ka huvitavad, aga üks, mis oli väljapool plaani, jättis mulle kõige sügavama mulje.
Nimelt automuuseum. Tegelik nimetus on tal vist küll teine, aga sel pole tähtsust.

Oooooh, ma olin vaimustuses!!! Punane Cadillac oli esimene, mis mu meeli kohe võlus - nii võimas!!! :) Mulle tundus ta nii oma ja armas, ta kohe oleks mulle sobinud!!! :)

Ja kõik need teised vanad autod - Audid, BMW-d, Mercedesed, Brežnevi kollektsiooni kuuluvad autod, Stalini auto (no oli ikka võimas kuulikindel klaas!! :D)....
Kui lahedad need praegused tänavapildis nii tavalised automargid on kunagi välja näinud!!!

Vaat selles muuseumis oli mul küll kahju, et mul polnud fotokat!!!

Olin tõelises vaimustuses! Minust võiks saada täielik uunikumide fänn, no tõesti - need olid lihtsalt fantastilised!!!!

Sinna muuseumi tahaksin tagasi minna! :)
Minu süda jäi küll sinna maha.. :D:D:D

No comments: