Monday, April 28, 2008

Minu uus nõrkus

Kui ma Väga Suures Linnas käisin, siis sattusin ühte väga mõnusasse pisikesse sukapoodi. Loomulikult ostsin ma sealt suuremal hulgal sukkpükse, mille kohta müüjanna tegi suured silmad ja küsis üle, et kas ikka tõesti nii palju osta tahan.

Pärisin vastu, ega neil ometi mingit ostulimiiti pole kehtestatud??!! :D:D:D
Tänu taevale, seda siiski ei olnud! :D:D:D

Ah, kuidas mulle meeldivad igasugused erilised ja mustrilised ja värvilised sukkpüksid!!! Mul on lausa nõrkus nende vastu, kui midagi erilist näen!!!

AGA - ma tahtsin hoopis sellest rääkida, et mulle hakkab vist uus nõrkus siginema - SUKAD!!! :D

Mmmmm, kui ahvatlevaid ja ilusaid ja pilkupüüdvaid sukki on müügil!!!
Minu varasem kogemus sukkadega polnud just eriti meeldiv, ikka kippusid nad natuke lönti vajuma, ülemine äär polnud just eriti kindel sukka ülal hoidma, siis oleks pidanud ilmselt ka sukahoidjat kandma, aga tollal tundus see tarbetu ja suht koledana.

Praegu vaatan sellistele "lisavidinatele" hoopis suure vaimustusega ja sukad tunduvad eriliselt paeluva riietusesemena... või oleks targem öelda - aksessuaarina??!! ;)

Tööl ma sukkade kandmist muidugi endale lubada ei saa, aga vabal ajal ei saa mulle keegi nende võlu keelata! :D

Igal juhul tundub, et mu süda hakkab sukkadele sama tuliselt tuksuma kui erilistele sukkpükstele, millest ma kuidagi rahulikult mööda astuda ei saa. :):):)

6 comments:

Anonymous said...

Pipi Pikksukk oli see inimene, kes tutvustas laiale inimkonnale sukkade eripäraseid võimalusi. Hea on, kui Sa teatepulga üle oled võtnud, sest see on iseäranis positiivne ja maailmavalgustav. Kes veel siis veel sukki kannavad, kui mitte atrakiivsed naisterahvad.

Tugev aplaus Sulle!

valgeseelik said...

Tänan, kulla Sukapaelavend!:D:D Rõõm-rõõm, et Sinagi sukkadest ja sukapaeltest lugu pead! :D:D
Seda ma nüüd küll ei oska öelda, kas ma just ATRAKTIIVSETE naisterahvaste hulka kuulun, aga aplausi võtan heameelega vastu. Aitäh! :D:D:D

Elsa said...

No nii, siis on sinuga kööga ka! :P
Minul lõi sukakirg peale juba päris mitme aasta eest ja kui talve vahel poleks, ostaks ma sukki rohkem kokku kui sukapükse ;)
Ja mina saan sukki edukalt kanda ka tööl, lisaks kannan ju seelikuid siis pea 90% ajast.
...ja meestele meeldivad sukad ka :P

valgeseelik said...

Nojah, mina töötan pisut liiga konservatiivses asutuses, muidu kannaksin ka tööl sukki. ;) Aga rõõm kuulda, et on teisgi, kes sukakirge põevad! :D Aitäh, Elsa! :)

Anonymous said...

No selge, miks mehel on miljonivõitu vaja...

valgeseelik said...

Jaaaah, ei saa salata, et mehe miljonivõidust läheks suur osa naise sukkadele ja sekspesule! :P:P:P Mehel kah kena kaeda! ;)