Monday, April 14, 2008

Mida teeksin teisiti

Kukupai andis mulle teatepulga.
Pani mind päris mõtlema.... :)

Mida ma siis 16-aastaselt teisiti teinuksin oma praeguste elukogemuste juures? Võtaksin seda eluaastat siiski tinglikult, laiendaksin seda natuke siiapoole ja sinnapoole antud vanust - teie lahkel loal. ;)

1. Pärnu Draamastuudiosse sissastumiskatsetel edasisaanuna läheksin rahumeeli edasi järgmisse vooru, mitte ei kuulaks kadeda sõbranna (kes edasi ei pääsenud) veel kadedamat keelitamist tagasi koju sõita.

2. Aasta hiljem mehega tutvudes ei laseks ma ennast kammitsaisse panna, vaid paneksin paremini tähele neid märke, mis minus võõristust tekitasid.

3. Kaks aastat hiljem prooviksin lavakunstikateedrisse sisse saada, mitte ei jääks peigmeest sõjaväest koju ootama. Kahtlustan, et see oli vaid ettekääne, TEGELIKULT oli mul hirm minna kodust kaugele võõrasse linna, mida ma ei tundnud ja kus ma kuhugi minna ei osanud, ja hirm läbi kukkuda... Ehkki kindlasti ka hirm, et kui ma lähen pealinna, siis ei suuda ma oma lubadust pidada ja meest ära oodata.... Ei olnud vist endas kindel. :)

4. Ei oleks oma päevikuid ära põletanud, nüüd oleks neid väga huvitav lugeda.

5. Ei oleks armunud oma õpetajasse, sest see tekitas mulle igatsust ja südamevalu veel palju aastaid.

6. Oleksin vähem protestimeelne ja isepäine, kuna tekitasin sellega pidevalt konfliktiolukordi tollase klassijuhatajaga, olles talle tõeliseks kirstunaelaks. Tegelikult oli ta tore inimene.

7. Õpiksin rohkem inglise keelt, inglise keelt, inglise keelt!

8. Võtaksin ise ette selle, mis minu ema õigel ajal tegemata jättis.

9. Küsiksin vanaemade käest rohkem minevikku ja sugupuud puudutavaid asju, mida mul praegu enam võimalust küsida ei ole. Rääkimata muudest elutarkustest, mida tollal küsidagi ei osanud.

10. Vaataksin ära KÕIK "Vanemuise" etendused ning laulaksin kooli laulukooris ja ansamblis.

Teatepulga annan edasi Kristiinale, Eluhetkedele, Ajakajale, Põrgukizile, Jospelile, Lendavale Konnale.
Head nuputamist! :)

No comments: