Wednesday, April 30, 2008

Ei mingit lõbu

Teadsin, et täna on kiire päev ja pean mitmed asjad enne niigi lühikese tööpäeva lõppu ära tegema, sest vahele tulevad pühad, mil ma ei taha tööasjadele mõelda, aga no ega ma sellegipoolest väga hoolas tööpatrioot küll ei olnud... :D
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab. ;)

Igatahes oli meil täna lühike tööpäev ja linna koristamine.
Meie inimesed olid väga hoolsad koristama, meie rühm käis metsaaluseid koristamas. Õigemini ühte paljudest meie metsaalustest.
Aga see inimene, kes on mitmendat aastat järjest samasse kohta koristama sattunud, ütles, et võrreldes esimeste aastatega on sel aastal metsaalune palju puhtam.
Rõõm kuulda!

Sest ma ei saa aru inimesest, kes oma prügi kodust välja viib ja poetab selle kas teisele poole väravat või tassib metsa alla.

On lootust, et suurem tähelepanu loodusereostajatele sunnib inimesi oma prügi ikka prügikasti viima, mitte ilusat loodust reostama.

Minul ei tõuse käsi tänavale kommipaberit, nätsu ega õunasüdantki viskama, poetan selle käekotti või taskusse, et siis kodus ära visata või oodata, mil jõuan esimese prügikastini. Rääkimata sellest, et tahaks pabereid visata metsa, kus ma sageli jalutamas käin. Kuidas saaksin seda teha??!!

Aga mõni tassib metsa oma olmeprügi, sest ei raatsi maksta prügiveo eest.

Absoluutselt arusaamatu.

Igal juhul oli meil väga suur hulk vastutustundlikke noori inimesi, kes kõik tegid hoolsalt tööd ja pärast oli võimalus ka natuke lõbutseda.

Meie oleme oma puhastusaktsiooni ära teinud, laupäeval korrastame igaüks oma majaümbrust ja kodu.
Usun, et üle-eestiline koristusaktsioon ongi meist alguse saanud, sest meie traditsioon on juba aastaid kestnud, alguse saanuna rohujuure tasandilt.
Igal juhul oli eeskuju järgimist väärt! ;)

No see oli muidugi minu enda visioon asjast ja mu enda arvamine, m ei pretendeeri sellega mingile tõele. :D
Lihtsat loogiline tundub. :D

Lahedaid ideid oli seoses selle üritusega, elasime kõigele häälekalt kaasa.
Mina muidugi nii häälekalt, et rahvas mu kõrvalt natuke kaugemale tõmbus. :D:D:D

Õhtuks oli vaja veel proovi jõuda.
Nii palju siis minu volberdamisest - ei mingit lõbu! :(
Aina töö, töö ja veelkord töö.

Praegu on üle Eestimaa lõkked süüdatud, inimesed istuvad õues ja grillivad, naudivad mõnusat kevadõhtut.
Sellistel hetkedel olen kurb, et endal niisugust võimalust ei ole.

No comments: