Saturday, April 12, 2008

Nagu Suur Lenin :D:D:D

Täna öösel magasin nagu nott, 10 tundi järjest. Pluss veel eilne bussis magamine ca 2-3 tundi.
Nüüd vist sain oma magamata ööd tasa teha.

Tegelikult olen natuke mures oma tervise pärast, sest ega need magamata ööd hästi ei mõju.
Ma võin ju arvata, et organism ongi vähese unega harjunud, aga tegelikult ei ole see normaalne, kui ma magan öösiti vaid 4-5 tundi.


Ehkki - mulle on meelde jäänud kusagilt loetud kirjandusest, et suur Lenin magas öösiti vaid 5 tundi!!! :D:D:D Sest ta tegi nii palju tööd ega vajadnudki rohkem und, sellest kirjutati nii suure uhkusega kui erilisest suure inimese tunnusest! :D:D:D

Niisiis, ma olen nagu Lenin!!! :D:D:D


Hakkan arvama, et peavalud võivad olla tingitud just sellest pidevast arvutis istumisest ja vähesest unest, lisaks sellele pidavat krooniline magamatus põhjustama närvisüsteemihäireid, mäluhäireid ja jumal teab mida kõike veel...

Mis tähendab, et ma pean oma päevaplaani mahutama vähemalt 8 tundi kvaliteetset und, et oma tervise eest heaperemehelikult hoolitseda.

Lõppude lõpuks on uni hea tervise alus.

No comments: