Wednesday, April 9, 2008

Eile ilma jäin - tänu paksudele jalgadele! Täna sain ka paksude jalgadega!!!

Eile tegin Suures Linnas vaba tunni jagu aega parajaks kingapoes.
Sest mul oli hädasti saapaid vaja! :)
Selliseid mugavaid ja mõnusaid.

Keset kingamerd ikka veel mõned saapad olid olemas. Talvejäänukid.
Proovin ühte ja proovin teist.
Tavaliselt alustan vasakust jalast. Läheb ilusti. Siis võtan parema ette. See ei lähe kohe üldse!
Taevake, mul ei saa ometi jalad NII erineva suurusega olla!!!

Tuleb välja, et on ikka küll.

Siis proovin pikema säärega saapaid. Olukord pole kohe üldse parem. Sest saapaid tehakse vist küll ainult imepeenikestele säärtele.
Igal juhul ei kuulu mina selliste säärte omanike hulka.

Ma ei ole küll senini tundnud, et ma eriliselt paksude jalgade omanik oleksin, aga paistab, et see on siiski nii - mitte ükski saabas ei sobinud!

Kingadega pole mul probleeme olnud, aga saabas tahab kahjuks endasse mahutada ka pahkluid ja sääri... Et need saapasse mahutada, peaksin ostma saapad vähemalt number 41 või 42!!!!

Nii muutub minu number 38 jalg sujuvalt number 42-ks!!!
Kas see pole ülekohtune??!!

Täna suundusin hoopis teistesse kingapoodidesse. Aga võta näpust! Kolmest vaid ühes oli veel saapaid müügil. Ja päris suur valik!
Uskumatu, aga mõned läksid mulle isegi jalga!!!
Isegi mina oma paksude jalgadega sain jalga kohe päris mitu paari saapaid!!!! :D

Einoh, nüüd olin küll õnnemaale sattunud! Valik õnneks väga keeruliseks ei osutunud, sest eriliselt sobivaid oli siiski üks paar.
Kuigi ma suurest rõõmust oleksin võtnud kohe mitu paari, sest sellist õnne ei pruugi järgmisel hooajal jälle juhtuda... :)

No comments: