Sunday, April 20, 2008

Peatage maakera!

Kõige tipuks tuli proovis mulle kaela teadmine, et mina olen KÕIGE eest vastutajaks määratud, et järgmine proov on HOMME, mil mul juba on üks teine proov kirjas (mis omakorda tähendab, et kõhutantsu ma ju ei jõua!!!), et ka muid teatritegemisega seotud asju pean mina ajama - no tere, talv!!!

Kas minu käest ka keegi küsis? Kõik on praktiliselt tagaselja otsustatud, ja selles valguses, et ma olen isegi end lõhki rebimas ega taha enam ühtki ülearust kohustust, omandab kõik minu jaoks väga musta värvingu.

Peatage maakera, ma tahan maha minna!!!!

Oeh, minu ainuke päästev moment tundub olema järgmise nädala Suuremast Linnast veel Suuremasse Linna sõit, kus ma saan kaks õhtut veeta rahus... vähemalt ei saa ma tegelda tööasjadega. Ma vähemalt LOODAN, et ei saa, sest ma ei taha mitte midagi näha ega kuulda. Ehk on mul vähemalt Väga Suures Linnas võimalus kaduda sellesse Väga Suurde Linna, nii et keegi mind ei leia.
See-eest on mul järgmine laupäev tööpäev...
Ja pühapäeval jälle proov...
See tähendab - taas ei ühtegi vaba päeva...

Lootusetu, trööstitu, kohutav... Praegu küll päikesekiirt ei näe.

2 comments:

kukupai said...

Kui siia Väga suurde Linna tuled, anna teada. Äkki näpistab paar tunnikest kokkusaamiseks?

valgeseelik said...

Oooooo:D Kena ettepanek!!! :) Aitäh!! Saame äkki msn-is telefoninumbreid vahetada:)