Monday, April 14, 2008

Kõige ilusam koht

Meil on üleskutse kirjutada oma kodukohast kirjanduslikke üllitisi. Loomulikult ei ole see kohustuslik, aga mina tahtsin ka osaleda.
Mulle meeldib mu kodukoht.
Mõned, kes otsivad siit suuri kaubamaju ja eliitseid söögikohti, leiavad, et see koht siin on üks igavene urgas, kus pole mitte midagi teha.

Mina nii ei arva. Kui ma tahan suurde kaubamajja minna või kuskil peenemas kohas söömas käia, eks ma siis sõidan Suurde Linna, aga käe-jala juures on mul palju rohelust ja ilusaid järvi.

Astun koduuksest välja ning olengi metsas, ehkki elan kesklinnas - no kas see pole siis rikkus??!! Mul on alati võimalus jalutada ilusas metsas või kauni järve ääres, ilma et peaksin selleks kusagile kaugele sõitma.

Ei vaidle vastu - Eestis on väga palju ilusaid linnu, alevikke ja asulaid. Eks igaüks on oma elukoha patrioot. Ja mulle meeldivad teised kohad Eestis ka, kogu meie maa on imeilusaid paiku täis, ükskõik kuhu lähed.

Aga minu kodukoht on ikkagi KÕIGE ilusam!!! :)

No comments: