Thursday, July 19, 2007

Rahu, ainult rahu!

No tegelikult olen ma väga tige. Ehkki muidugi meesisikul on alati õigus! Ja kui tal parajasti ei ole õigus (ja enamasti EI OLE!!!), siis ta ise arvab, et tal ON õigus!
Aga täna sain küll jälle täiesti ilmaasjata räigete sõnade valingu osaliseks!
Hm, no ma ei tea, kas on mõistlik jätta autole peale panemata rooli- ja pedaalilukud, kui just sel põhjusel on korra autost ilma jäädud?
Toona ma rääkisin korduvalt, et oleks mõistlik salalukkudele ja muudele jubinatele mõelda ja need paigaldada, aga loomulikult ei olnud ju selleks iialgi raha, kuni ühel hommikul lihtsalt ei olnud autot enam akna all.
Ma ei taha mõeldagi, mis sellele järgnes ja mis tänu sellele nüüd kaelas on!!! Ma ei hõõrunud talle mitte kordagi seda nina alla, mitte iial ei näägutanud ma, et "ma ju ütlesin", iial ei teinud etteheiteid, et selletõttu tulid vägagi planeerimatud kulutused, hoidsin hoopis kätt ja lohutasin, leidsin lahendusi olukorra lahendamiseks jnejnejne...

Ja kui ma nüüd oma tagasihoidlikul :) moel talle meelde tuletasin, et oleks kena ülalnimetatud lukud peale panna (need on täiesti olemas, aga ta EI VIITSI seda teha!!!), siis kuulsin head ja paremat! Oi-oi, kui head ja paremat!!!
No on see normaalne või??!! On see normaalne, küsin ma???

No õnneks on kirjutamisest just nii palju kasu, et ma ei ole enam tige, vaid nendin lihtsalt, et mõni isik lihtsalt on selline ja ma ei lase ennast loksutada tema vihapursetest.

2 comments:

Kristiina said...

Ei ole normaalne. Ja saada ta kuu peale, kui tuleb lärmama.
...ütlen ma, olles hetkel igasuguste meesisikute vastu pisut vaenulikult meelestatud

valgeseelik said...

Näis, mis saab viimaseks piisaks karikas.... vahel olen sellele kuu peale saatmisele oi kui lähedal....