Friday, July 20, 2007

Öölugemised

Täna tuli mulle teade, et raamatukokku on tagastatud Elina Hirvoneni raamat "Et tema mäletaks sedasama", käisin kohe sellel järel ja viisin ära läbiloetud raamatud. Kiusatus oli veel midagi lisaks võtta, aga ma surusin selle soovi endas maha ja tulin kiiresti ära, enne kui kiusatusele järele annan.

Ma naudin raamatute lugemist. Kuna ma pole hulgal ajal midagi ilukirjanduslikku lugenud (viimane oli vist "Mees, kes teadis ussisõnu" ja mõningad näidendid.... Olen rohkem igasuguseid eneseabiraamatuid ja meditatiivseid jm selliseid raamatuid lugenud, millest arvasin endale abi ja tuge olevat. Ja need meeldivad mulle ka, loen neid heameelega, mõningaid tarkusi saan alati, aga vahelduseks on väga hea olla ilukirjanduse lainel), siis tundsin lausa mõnu öisest vaikusest ja segamatust raamatulugemisest. Ja lähebki enam-vähem nii nagu arvasin - öö ja raamat, öö ja raamat...

No comments: