Wednesday, July 18, 2007

Blogipidaja raske elu

Mulle ei meeldi, kui mind kirjutamise ajal segatakse. Ja mulle ei meeldi, kui samal ajal käib televiisor. Ja mulle ei meeldi inimmassid mu kukla taga, kui ma tahan kirjutada. Sellepärast on kõige parem kirjutamise aeg öösel, kui kõik juba magavad, või hommikul, kui mõned on tööle läinud ja mõned veel magavad.
Ja siis teeb mind närviliseks, kui ma tahan kirjutada, aga mul ei ole selleks tingimusi. Nii oli see eile ja ma olin üsna pahane, et mõningad isikud ei suvatsenud ega suvatsenud magama minna, et lasta mul rahus ja vaikuses oma blogikribamisi teha. Kui siis lõpuks sain rahu majja, olin juba ise piisavalt väsinud, et jaksata veel sissekandeid teha.
Naljakas küll, aga puhkuse ajal on mu magamiseaeg tunduvalt lühem, kui see tavaliselt on olnud. Inimene võiks ju ennast vähemalt suvel, vähemalt puhkuse ajal korralikult välja magada!???

No comments: