Sunday, September 30, 2007

Esinema - alati valmis!

Homme pean minema teise asutusse lähikonnas ja tegema tarka nägu ning ajama tarka juttu. Vähemalt esitati kutse sellises toonis, nagu oleksin ma maailmanaba ja tuleksin suurt tõde kuulutama.
See ei meeldi mulle.

Küll aga meeldib mulle esineda! :)

Ma ei valmistanud isegi ette mingit sõnavõttu ega loengut, kuigi teemasid oleks jätkunud, sest mulle tundub, et kõige olulisem ja õpetlikum on rääkida omaenda kogemustest.

Ega ma nüüd teab mis kogenud pole, aga üht-teist on siiski tehtud ja kõige viljakam ongi ju vahetada kogemusi, kuidas teised tegutsevad, kindlasti on midagi kõrvataha panna.

Mis mulle endale väga meeldib ja mis jääb tavaliselt meelde ka teiste esinemisest, on see, kui juletakse rääkida oma vigadest ja eksimustest. Minu arvates on see väga õpetlik, tark õpib ju ikka teiste vigadest.

Jätan lisamata, et rumal ei õpi enda omadestki. :)

Homme tõotab tulla üleüldse toimekas päev.
Aga sellele mõtlen ma homme. Mis saabub 18 minuti pärast. :)

Siiski - mõtlemise "homme" saabub mitmeid tunde hiljem. :)

No comments: