Tuesday, October 30, 2007

Sunnismaine imedeootaja

Täna seisab ees tähtis toiming.

Toiming, mis lahendab mehe probleemid ja paneb mind sunnismaisesse seisu. Aga see on tema jaoks ka ainus väljapääs, muid variante ei ole. Kahjuks.

Noh, tegelikult oleks teine variant olnud küll, ma rääksin talle seda juba ammu, seda enam, et talle mitu korda suisa pakuti seda. Aga tema ei võtnud mind kuulda, ma ei saa aru, valehäbi või piinlikkus või hirm, et teda peetakse luuseriks, kes ei saa ise hakkama - igatahes ei teinud ta pisimatki liigutust, et asja ajada.
See oli asi, mida mina poleks saanud kuidagi teha, seda pidi tema ise tegema.

Kui suur häda käes, siis lõpuks ikka uuris ja tundis huvi, aga selge see, et miski ei käi päevapealt, sellega oleks läinud vähemalt kevadeni. Siis oli ta jälle löödud.

Loomulikult ei öelnud ma talle, et "aga ma ju ütlesin, et..."!

Mis mul siis muud üle jäi - ülejäänud ainuvõimalik variant, kui ka kõik muud võimalused olid ära langenud.

Püüan sellele mitte mõelda, mida see minu jaoks tähendab. Sellele mõtlemine ju midagi ei lahenda ega muuda.

Lootus jääb imele...

Ehkki ma ühes eelnevas postituses avaldasin arvamust, et imesid ei sünni, siis - sündis küll! :) Näiteks toetasid mind Kukupai ja Anonymous, kes oli valmis mind aitama, et ma ihaldatud kontserdile saaksin... Kas pole see siis ime?! Ja nii südantsoojendav!

Niisiis võtan tagasi sõnad, et imesid ei juhtu - juhtub küll.

2 comments:

Anonymous said...

Kas see nüüd mingi ime on, et keegi sind toetada tahaks :-)
Ilmselt sa ise oled selline hea, et tõmbad heasoovlikke ligi.
Mulle meeldib, kuidas sa end väljendad. Soovin sulle kõike kaunist! Ja kui sul väga keeruliseks kisub, jäta blogisse mõni märk - tõttan appi :-)

valgeseelik said...

Aitäh, Anonymous! Minu meelest on see ime (ja väga armas ime !!!) küll, kui on nii abivalmeid ja hoolivaid inimesi. Tänan, et minust nii hästi arvad - eks ma püüan ka omalt poolt olla abivalmis ja hooliv küll... kuidas see õnnestub, selle üle saavad teised otsustada. :)
Ja eriline tänu valmisoleku eest appi tõtata - no mis muret saaks siis üldse südamesse võtta, kui tead, et vajadusel abi kohe tulemas! :) Aitäh Sulle! Sõnulseletamatu rõõm ja tänu minu poolel. :)