Tuesday, October 30, 2007

Auhinda valimas

Nagu varem mainitud, pälvisime kahepeale auhinna. Kinkekaart. Aga - raamatupoodi on suhteliselt mõttetu minna 250 krooniga... Me otsisime ja tuustisime, lehitsesime ja lappasime, võtsime kätte ja panime käest - no ikka oleks tahtnud rohkem...:) Ei suutnud valida ja otsusele jõuda, milline valik oleks parim.

Mul oli kindel soov, mida tahtsin, aga esialgu tundus, et seda ei olegi. Õnneks lõpuks leidsin suure otsimise peale! Loomulikult oli see ainus eksemplar! Teist raamatut, mida ka tahtsin, igatahes küll ei olnud.

Siis maabus kauplusse kohalik kultuuriboss ja lubas armulikult meie limiiiti tõsta... 50 kr. võrra nina peale. Asi seegi. Siis tegime kiiresti oma valikud ära, et keegi enam ümber ei mõtleks limiidi kahandamise suunas. :)

Aga Joseph Murphy "Teie alateadvuse jõud", mida olin juba tükimat aega igatsenud, on mul nüüd olemas! :)

Ma jõudsin seda vaid lehitseda, sest tõotasin enne läbi lugeda laenutatud raamatud, et need lõpuks raamatukogusse tagastada, aga muidugi ma ei suutnud kiusatusest hoiduda...:) Eeeee, ma olen juba öelnud, et minu puhul on parim viis kiusatusest jagu saada talle järele anda... ;)

Kusjuures mulle meeldib lugeda raamatust omaenda arusaamu ja mõtteid, veelkordne tõestus mulle, et olen õigel teel oma mõtlemises. :)

Armasta ja andesta - see on imelihtne! :)

3 comments:

kukupai said...

Jee, kui hea raamatu Sa said! Tasub lugemist ja ehk saadud teadmisi enda asjade kordasättimiseks äragi kasutada!
Aga usu mind - kui mingi lahendus näib hetkel ainuvõimalik, siis mõnda aega ta seda ongi. Veidi aja pärast hakkavad asjad teistmoodi paistma ja siis saab lahendusi korrigeerida.

valgeseelik said...

Hea raamat jah! Aitäh rõõmu jagamast!:)
Kavatsen seda kohe täiega oma asjade kordasättimiseks ära kasutada!

Ja Su on õigus - probleemid ja lahendused muutuvad ajas..., nagu me isegi ju....

Anonymous said...

Ja hea raamat on ka Clemens Kuby "Tee järgmisesse dimensiooni".
MINU piibel aga "Vaimujõuga 21.sajandisse".