Saturday, October 6, 2007

Aeg maha

Tagasi!

Eile oli nii toimekas ja vahva päev, et arvutisse ma päeva jooksul ei jõudnudki.
Kõik oli väga toredasti ette valmistatud ja meie kolleegidega jäime küll rahule.

Lõunast oli uus plaan meie aja sisustamiseks ja seegi oli super.
Mõnus, kui sinuga tegeldakse, mõnus on tunda end vabalt ja nautida kõike pakutavat.

Mina loomulikult ei suuda millestki loobuda, nii ei suutnud ma ära öelda ühestki toidukorrast, ehkki neid kippus eile väga tihedalt olema. Kogu aeg oli tunne, et enam ei jaksa, aga no inimese ahnus on ju piiritu!

Nii sai peaaegu et iga tunni-paari tagant söödud head ja paremat, aga tänu sellele ei hakanud ükski joodud alkohol oma mõju avaldama, ehkki suisa mitmeid erinevaid sai tarbitud. Hommikulgi ei olnud neist segamini joodud asjadest paha ega peavalu.

Ehkki plaane oli eelnevalt mitmeid, langesid need teatud põhjustel ära, sellest oli küll pisut kahju, aga meil oli niigi lõbus, naeruteraapia vastu ei ole mul kunagi midagi, ja meil omavahel saab hirmsasti nalja.

Meil ei õnnestunud küll väga salaja oma asju toimetada, sest õnnetuseks on minu viibimine ükskõik kus kaugelt ära tuntav teatud põhjustel, aga ka see teadmine tegi omakorda hirmus palju nalja. :)

Hommikul lahkusid paljud varakult, mina tegin mõnusa jalutuskäigu, nautisin sügisest loodust ja mõtisklesin meeldivatest asjadest.
Hea oli aeg maha võtta. Hingetõmbepaus kulus ära.

Argielu läheb edasi. Aga sellele mõtlen ma hiljem.

Veel naudin hetki, mil olen üksi oma mõtetega.

No comments: