Monday, October 22, 2007

Ei midagi erilist

Esimene päev sel nädalal läbi. Oleks ma siis ka midagi mõistlikku teinud - töö mõttes! Teha olnuks palju, aga minu aeg kulus hoopis muudele olulistele asjadele. :) Valikute küsimus, millal oma tööasjad korda teen.

Ootasin helget momenti.
Aga ega neid saagi nii tihedalt kah tulla. :) Helged momendid ongi sellepärast helged, et nad külastavad meid väga harva. Kui külastaks tihti, siis ei saaks enam arugi, et on helgem moment kui tavaliselt. :)

Trennis käisin. Kuna eile oli meil lisatrenn, siis läks täna suhteliselt normaalselt.

Tulin koju ja siis oli mul vaja üks väga oluline asi üles otsida. Selle otsimise käigus sai suurem koristamine ette võetud ja leitud asju, mida olin juba jäädavalt kadunuks arvanud! :) Nii et igati tulus otsimine oli. :)

Veel õnnestus kogu selle askeldamise käigus lamp ära lõhkuda, purunes teine tuhandeks killuks. Ei tea, peaks see õnne kah tooma? Tuhat korda õnne?
Sobiks küll....

Ootasin täna veel midagi. Sest midagi kindlat veel ei ole. Mina eriti ei pabistagi, aga mõni teine on juba üsna närviline. Aga midagi ei juhtunud.
Homme ka päev.

Ehk on homme parem päev - igas mõttes.

No comments: