Saturday, October 27, 2007

Käib töö ja vile koos

Eilsest õhtust.

Tööd tegin veel õhtul. Tegelikult mind häiris, et mul endal hakkas aeg tiksuma ja pidin kokkulepitud ajal kokkulepitud kohta jõudma.

Arvestasin tunniga, aga oleks läinud poolteist või rohkemgi, sest tajusin, et algul oli vaja lasta inimesel rääkida, et oleks üldse võimalik rajada mingitki usaldust või et üldse hakata tungima kaugematesse tagamaadessse.

Küll aga kumas jutust välja autoritaarsust ja närvilisust. Kui ta ennast unustas, siis sekka ka huvipakkuvaid nüansse, mida ilmselt varjata taheti, kuid tahtmatult avaldusid. Mis omakorda näitab mõttemaailma ja käitumismalli. Palju õigustamist ja teiste süüdistamist, mis samuti räägib inimesest väga palju.
Üldse - keeruline ja raske tegelemiseks ja ma ei tea, kuidas minu koostööpartnerid asjasse suhtuvad ja seda enda vaatevinklist käsitleda saavad.

Aga töö pole ainuke, mida eile õhtul tegin.

Edasi läks peoks! Ja igati vahva oli, sest mul õnnestus end tundmatuseni maskeerida, mind ei tuntud ära ja see oli parim! :)
Me tegime koos idee autoriga fantastilise šõu õhtu esimese poole vältel ning pälvisime parima kostüümi auhinna! Super! :)

Siis tuli esineda ning ka seal kasutasin maskeeringut paruka ja liigse meigi näol - jälle huvitav kogemus, ka selles rollis jäin nii mõnelegi tuttavale tundmatuks! Taevake, kuidas on võimalik ennast tundmatuseni muuta!

Esinemine läks üsna hästi. Kuigi tundus, et vastuvõtt oli kuidagi leige... kas ei oodatud meilt midagi sellist?:) Või ei jätnud me muidu head muljet? Ei tea... Igatahes paistis, nagu olnuks publik hämmastuses... Tühja sest, see-eest tuleb esinemiste pakkumisi mujalt ja vastuvõtt on elavam. :)

Aga kolmandal korral ilmusin juba iseendana. Kolm "mina" ühe õhtu jooksul - hea väljaelamisvõimalus! :)

Tantsida sai meeletult ja see oli superhea punkt meeldivale õhtule. Ma polnud nii ammu tantsida saanud!!!
Ja ometi on see asi, mida ma niiväga armastan, kuna see võimaldab emotsioone välja elada ja oma pingeid maandada.

Hea tunne jäi sellest õhtust. Koju sain pärast ühte.

No comments: