Saturday, October 20, 2007

Raamatukiiks

Täna oli suhteliselt rahulik päev ja just selline, kus ma sain teha endale meelepäraseid asju - lugeda, arvutis olla ja mitte midagi teha.
Selline laupäev mulle meeldib.

Raamatukogust tuli jälle meeldetuletus, et mul on taas raamatute tagastamise tähtaeg. Mul on juba arvepidamine segi, mitu korda ma neid tähtaegu pikendanud olen. :)

Püüdsin siis vähemlt paargi raamatut tagastada, et olukord väga trööstitu poleks. Ülejäänutele sain veelkord pikendust.

Mul on selline imelik kiiks, et ma tahan teha raamatutest mulle olulistest kohtadest väljakirjutusi. Kui raamat on mu enda oma, siis ma kriipsutan alla, aga raamatukogu raamatutega ma niimoodi toimida ei saa.

Kuid ma märkasin, et "Maagi päevikus" oli keegi teinud punktikesi oluliste kohtade äramärkimiseks. :)
Nii armas on kohata samasuguse kiiksuga inimesi! :)

No comments: