Friday, October 26, 2007

Kiired päevad

Eilne päev oli nii kiire ja toimekas, et mul ei olnud tõepoolest aega isegi ühtki sissekannet teha, ehkki paar asja hingel kripeldas.

Kiire polnud mitte ainult tööl, vaid kodus ka.

Täna on esinemine. Õmbleja sai mulle õnneks eilseks puuduolevad detailid valmis, aga mul oli vaja ju nendega veel edasi tegelda! Nii ma siis alles natuke aega tagasi lõpetasin selle meeletu nikerdamise, aga tulemusel pole väga viga, ajab asja ära.

Lisaks esinemisele on muidu-pidu kah, karnevali temaatika! Vahva, et väga hea tuttav K. käis välja idee ja sellest hargnes meil väga kihvt mõte, kuidas me ennast maskeerime ja mida teeme.

Oi, mulle meeldib selliseid üllatusi teha! :) Kord marssisin isegi tööle maskeerituna ja lõin laineid ning tekitasin elevust - kes ikka nalja teeb, kui ise ei tee?!

Seega otsisin kostüümid ja aksessuaarid välja - einoh, tulemus on igatahes pilkuköitev! :)

Tegelikult peaksin veel tööd tegema, aga ma lohutan end sellega, et ehk jõuan hommikul ka veel teha.
Ma parema meelega kirjutan blogi kui tööasju. :)

Tänane päev tööl on ka veel kiire ja pakiline, kardan, et päev venib nii pikale, et pean otse töölt pidusse tormama. Aga see-eest pidutsen siis täie raha eest ! :)

Tunnen, et pean ennast välja elama, ehk läheb siis natuke kergemaks ja ei mõtle nii palju kurbi mõtteid.
Ja ma pole nii ammu tantsida saanud!

No comments: