Friday, January 18, 2008

Reeturlik??? Igal juhul kõigest ilma...

No mida muud siis arvata sellest, kui me lepime kokku, et läheme õhtul Suures Linnas natuke lõbutsema, tegelikult küll eelmise aasta suvel toimunud tähistamata sünnipäeva tähistama, sest peoks on ju ometi head põhjust vaja lisaks sellele, et on reede õhtu (kas on võimalik veel keerulisemalt väljenduda??:D) - ja siis üks hüppab lihtsalt alt ära!
See OLI reeturlik!
No siis ei jäänudki muud üle, kui tulin koju, ehkki olin juba ette hoiatanud oma hilist saabumist ja kõik asjad olid vastavalt sellele korraldatud ja puha...
Tagatipuks ütles mees, et tal oli plaan olnud mind välja sööma viia (appiiii!!!!!) ja veiniõhtu korraldada - no mida asja!!???
Ja ma jäin kõigest ilma! Ei saanud ei seda ega teist. Kahju missugune!!!
No kolmandat ikka natuke sain, s.t. veini siiski jõime.

Nojah, ega ma muidugi ei tea, kuidas mina oleksin käitunud, kui mees oleks mulle öelnud, et ta tahab ise minuga välja sööma minna - kas ma oleksin sõbrannadele ära öelnud ja mehe ettepaneku valinud või vastupidi.
Seega ei saa ma teise üle kohut mõista. Võib-olla oleksin ka ise valinud meelelahutuse koos mehega.

Mul oli kahju, et mees mulle oma plaanidest ei rääkinud, kui ma talle helistasin ja teavitasin, et lähen natuke lõbutsema.
Samas näitab see mulle, et ta ei hakka oma tahtmisi mulle peale suruma, kui mul on teised plaanid, ja et ta arvestab minu tegemistega, ta ei taha segada minu ettevõtmisi sõpradega. Teisalt on see ehk ka liiga suur taandumine, võib-olla ootan ma, et ta võtakski initsiatiivi enda kätte ja esitaks omapoolse soovi... Aga ma saan ka temast aru, kui ta kardab, et see võiks mind panna ebamugavasse olukorda, kus pean hakkama valima tema ja sõprade vahel.

Aga armas oli siiski teada, et ta oli planeerinud mulle üllatust teha... :)

5 comments:

kukupai said...

Ja natuke head siiski said ju.
kui juba nii, siis ehk võid mehele öelda, et ta siiski võib oma plaanidest Sulle rääkida ka, see muidugi ei pea tähendama, et Sa kohe nendega nõustud.
Edeneb, tasa ja targu, aga armas lugeda, et parem on.

valgeseelik said...

Aitäh! On tore jah!:)

Anonymous said...

oih, siinkohal olen mina skeptik ja ütlen, et takkajärgi on hea väita, et "ma oleksin tahtnud". võib-olla Su mees tahtiski seda, mida ütles, ei välista.
aga mu kogemus ütleb, et tihti näivad igasugused sellised tahtmised tekkima siis, kui seda ei saa. samas võib kuude kaupa kodus istuda ja mitte midagi teha. aga just sel ühel õhtul, kui mul on omad plaanid, ütleb partner kergelt süüdistavalt, et täna tahtis tema ka midagi teha, minuga.

Kristiina said...

Millegipärast tuli mul lugedes sama mõte, mis Myselfil. Elu on näidanud, et sellist manipuleerimist tihti kasutatakse.
Aga muidugi ei tähenda see, et Sinu mehel seekord täiesti siirad plaanid ei pruukinud olla.

Igal juhul on väga hea meel, et teil paremini läheb ja et Sa ennast jälle hästi tunned :)

valgeseelik said...

No tegelikult ma ise ei kahtlusta teda "tagantjärele targutamises", sest veini oli ta tõesti ostnud ja ma usun küll, et tal oli plaan mind välja sööma viia. Ja kuna ta eile ei saanud seda teha, siis tegi täna!:)