Saturday, January 26, 2008

Määratud surmale või täituma?

Unistustega on nii, et mõnel inimesel on sihid silme ees ja teab täpselt, et unistustest ei tohi iial loobuda, vaid nende nimel tuleb tööd teha, et nad täituksid.
Teised aga loodavad, et isegi ilma soovimata täituvad kõik unistused, ka kõige ebareaalsemad, ta ei tee ise midagi selleks, et need täituksid, vaid ootab, et see juhtub iseenesest. Et kui on määratud täituma, siis täitubki.
Ma ei tea, mida arvata sellest, et süstemaatiline ja eesmärgistatud soovimine aitab unistustel Sinu alateadvuses olles neil lõpuks täituda. Aga see mõte meeldib mulle.
Minul on praegu kolm soovi, mida ma pidevalt soovin, need tulevad nii automaatselt, et ma isegi ei pea neile konkreetselt mõtlema, need on mul alateadvusesse niimoodi sisse kodeeritud, et mul pole isegi õnnestunud oma soovides midagi muuta. Kui sõidan nt. bussis või jalutan koeraga metsas, siis on need soovid platsis ja aina ketravad ennast mu ajus ringiratast.
Mida ma sellest arvama peaksin?
Et nad on määratud täituma?
Või peaksin reaalsust paremini tajuma ja endale selgeks tegema, et on asju, mis iial ei saa täituda? Aga unistused ongi ju sellepärast unistused, et neil ei pruugi reaalsusega midagi pistmist olla. Või kuidas?
Ja unistuste surm pidavat olema liigne reaalsusest kinnihoidmine, julgusetus unistada suurelt, argus unistada asjadest, millest reaalselt mõeldes ei peaks üldse mõtlemagi.
Seega - kui tahad, et Su unistused täituksid, siis ära mõtle, et see on võimatu, siis see võimatuks muutubki.
Unistustega pidada väga ettevaatlik olema, sest nad võivad täituda! :)
Nii et kõigepealt tuleb hoolega mõelda, kas soov, millest Sa unistad, ikka tõepoolest Sulle meeltmööda on, kui ta täituma juhtub...
Aga kas meetod, kus pidevalt oma soove soovid ja need alateadvusse kinnistad ja need siis lõpuks täituvad, ka tõepoolest vilja kannab, seda saan öelda siis, kui mu soovid ükskord täituvad või ei juhtu seda ka... ütleme, kümne aasta pärast... siis vist võib selle meetodi kas heaks kiita või maha kanda. :)
Kuigi unistusi võib endas kanda ka mitukümmend aastat ja need võivad ka 50 aasta pärast täituda...:) Iseasi, kas ma siis seda enam tahaksin... :D:D:D

1 comment:

Anonymous said...

Kuigi unistusi võib endas kanda ka mitukümmend aastat ja need võivad ka 50 aasta pärast täituda...:) Iseasi, kas ma siis seda enam tahaksin... :D:D:D
********************'
Vot-vot! Minul on olnud alateadlikult kolm ülitähtsat soovi,kaks neist täitusid nelja aasta pärast alates esimesest soovimisest i g a päev!Kolmas oli minu "tanki" lükkamine kohtuprotsessil ja täitus nädalatega---süüdi mõisteti süüdlane!Igal õhtul soovisin,et õiglus võidaks,kuigi selleks oli vähe võimalusi.Võitiski.